Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی جمشیدی بر دستان مردم ولایتمدار شهرستان نور تشییع و در گلزار شهدای مسجد جامع این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نور، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی جمشیدی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مقابل ساختمان نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران تا گلزار شهدای مسجد جامع نور با حضور دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

۲ شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی نکا آرام گرفتند

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در حاشيه این مراسم با بيان اينکه در فرهنگ اسلام به‌خصوص تشیع ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است، اظهار کرد: «شهدا، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می‌کنند؛ شهادت که نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است و مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال دارد.»

جامعه‌ مانند شهدا باشند، مشمول رحمت خداوند خواهند بود

محمد احمدی افزود: «هر جامعه‌ای که مانند شهدا باشند، مشمول رحمت و نصرت خداوند خواهند بود و دیگر شکست نخواهند خورد که «ان ینصرکم اللّه فلا غالب لکم؛ اگر خدا یاری‌تان کرد، دیگر کسی بر شما غلبه نمی‌کند.»

به گزارش آنا، شهید علی جمشیدی متولد 15 آبان سال 1369 از شهرستان نور، دارای تحصیلات کاردانی و دانشجوی مقطع کارشناسی و یکی از فعالان فرهنگی منطقه بود که 17 اردیبهشت 1395 در منطقه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مازندران با تقدیم حدود 40 شهید مدافع حرم بیشترین نقش را در حفاظت از حرم خاندان اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) در سوریه داشته است.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: محمد احمدی شهید مدافع حرم شهرستان نور شهید علی جمشیدی شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت آئین باشکوه تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) از شهدای دفاع مقدس، با حضور خانواده شهید والامقام، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم، عصر شنبه در گناوه برگزار شد.

تشییع این شهید دوران دفاع مقدس از مصلی جمعه گناوه و پس از برگزاری مراسم ویژه تجدید میثاق با شهید آغاز شد و سپس پیکر مطهر شهید با حضور گسترده مردم قدرشناس و مؤمن و متدین همراه با عزاداری و سینه زنی تا گلزار شهدا بدرقه شد.

در گلزار شهدا مراسم ویژه برگزار و شهید والامقام در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) متولد ۱۳۴۳ که در زمان شهادت ۲۰ سال سن داشت در گناوه جز شهدای جاویدالاثر تا قبل از احراز هویت به شمار می‌آمد.

شهید غلامی در سال ۱۳۶۲ جمعی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شده بود که در ۲۶ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله جاده العماره - بصره به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص سال ۸۸ در منطقه عملیاتی پیدا و در نجف آباد اصفهان به عنوان شهید جاویدالاثر در میان شهدای گمنام به خاک سپاری شد و پس از گذشت ۳۷ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA در سال ۱۴۰۰ شناسایی شد.

شهید غلامی (دشتی نظری) متولد روستای «خواجه گیر» شهرستان دیلم است.

کد خبر 6096707

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان