Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تهران با رقابت بخش خواهران از امروز در امامزاده عقیل (ع) اسلامشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تهران با رقابت بخش خواهران از امروز در امامزاده عقیل (ع) اسلامشهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات برادران هم فردا در امامزاده عبدالله شهرری آغاز می‌شود. همچنین این رقابت‌ها در بخش بانوان فردا در امامزاده صالح (ع) تجریش پی‌گیری می‌شود.

مسابقات امسال با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی  با حضور شرکت‌کنندگان مختلف آغاز شده و عموم مردم می‌توانند به اندازه ظرفیت تعیین‌شده و طبق جانمایی در محل مسابقات حضور پیدا کنند.

این مسابقات در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء،‌ حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، تلاوت ترتیل، تلاوت تحقیق، اذان و هم‌آوایی برگزار می‌شود، البته رشته اذان برای خواهران برگزار نمی‌شود.

در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگانی از تهران، شهریار، شهرقدس، اسلامشهر، رباط‌کریم، بهارستان، شهرری، پاکدشت، ورامین و پیشوا رقابت خواهند داشت.

در بخش خواهران این دوره از مسابقات در رشته صحت حفظ خانم تقی‌زاده، رشته وقف وابتدا خانم خان‌بابا ، رشته صوت خانم جعفرزاده و رشته تجوید خانم کاتب قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن رقابت تهران بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران