Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@12:18:17 GMT

عکس ؛ گل شماره ۹۰۰۰ بارسا از سوی آنسو فاتی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۴۸۴۵

عکس ؛ گل شماره ۹۰۰۰ بارسا از سوی آنسو فاتی

دیدار مقابل ویارئال برای بارسایی‌ها یک اتفاق مهم در بر داشت و آن‌هم ثبت گل شماره ۹۰۰۰ تاریخ باشگاه کاتالونیایی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا در خانه ویارئال که البته به خاطر شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر بود با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید و ۳ امتیاز خارج از خانه را به آسانی مال خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بارسایی‌ها نه درخشش مسی و نه برگشت به پیروزی‌های پرگل بعد از یک دوره فراز و نشیب اهمیت داشت. در این مسابقه تاریخ بارسلونا یکبار دیگر به رخ همگان کشیده شد که ستاره‌اش کسی نبود جز آنسو فاتی بازیکن جوان بارسا.

گل شماره ۹۰۰۰ بارسا توسط آنسو فاتی
بازیکن جوان و سیاه‌چرده بارسلونا انگار فقط مأموریت داشت تا نام خود را به عنوان زننده این گل تاریخی در خاطر علاقه‌مندان به بارسا جاودانه کند. آنسو فاتی در شرایطی به زمین آمد که بارسا ۳ بر یک از حریفش پیش بود اما گل او بود که تاریخ را برای آبی‌واناری‌ها از نو نوشت. در حضور ستاره‌هایی همچون مسی، سوآرس، پیکه، راکیتیچ، ویدال و… باید خیلی خوش‌شانس باشی که اول از همه فرصت بازی پیدا کنی و بعد اینکه گل شماره ۹ هزار بارسلونا را به ثمر برسانی.

۱۱۱ سال قدمت
بارسلونا باشگاهی بزرگ با تاریخی کهن است. اگر می‌خواهید بدانید بارسلونا اولین گلش را چه زمانی زد باید کتاب تاریخ این باشگاه را حسابی به عقب ورق بزنید و ۱۱۱ سال قبل را جست‌وجو کنید. در آوریل ۱۹۰۹ بود که آبی‌واناری‌ها اولین گل رسمی خود را به ثمر رساندند و تاریخ را نوشتند تا امروز که آخرین گل بارسایی‌ها به نام آنسو فاتی ثبت شده است.

سهم مسی
اگرچه گل شماره ۹ هزار بارسا قسمت مسی نشد اما این بازیکن در تاریخ این باشگاه نقش پر رنگی دارد و در گوشه گوشه‌اش اسم لئو دیده می‌شود. مسی برای اینکه نامش را در تاریخ باشگاه جاودانه کند ۶۳۰ گل از این ۹ هزار گل را به تنهایی به ثمر رسانده و سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. البته ناگفته نماند مسی با پاس گلی که در این مسابقه داد موفق شد آمار پاس گل فصل خود را به عدد ۱۹ برساند و رکورد خودش را بشکند.

آمار لالیگایی
۹ هزار گلی که در تاریخ باشگاه بارسا به ثبت رسیده بیشتر در لالیگا زده شده است. آمار می‌گوید درست ۶۱۶۵ گل بارسلونایی‌ها در رقابت‌های لالیگا وارد دروازه حریفان شده است. آنها حالا در فاصله ۴ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ اسپانیا با اختلاف ۴ امتیازی با رئال‌مادرید همچنان دنبال دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود هستند.

گل‌های کوپادل‌ری
آبی‌واناری‌ها همواره در جام‌حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری جزو مدعیان قهرمانی بوده و پا به پای رئال‌مادرید برای پرافتخارترین بودن جنگیده‌اند. از این ۹ هزار گل تعداد ۱۴۷۴ گل سهم رقابت‌های جام‌حذفی بوده است.

تمامی ۹۰۰۰ گل بارسلونا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا آنسو فاتی آنسو فاتی بارسلونا لیونل مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان گل شماره ۹ آنسو فاتی ۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خوان لاپورتا در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با سرمربی ۴۴ ساله بارسلونا داشت، گفت: من اعلام می‌کنم که ژاوی یک فصل دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد. می‌دانیم که او پیش از این از رفتنش خبر داده بود، اما طی صحبتی که با او داشتیم، قرار شد او این پروژه را ادامه بدهد. ژاوی جاه‌طلب و پرشور است. ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم است.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ژاوی رأی اعتماد همه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و همچنین هواداران را دارد. شاید در این فصل به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای مثبت زیادی وجود داشته که جرقه‌ای در قلب هواداران روشن کرده است. مطمئن هستم که فصل آینده قویتر از همیشه خواهیم بود.

بارسلونا که شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را از دست داد، در لالیگای اسپانیا هم با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی‌شان با رئال مادرید، می‌شود گفت که فصل جاری را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.

ژاوی ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌واناری‌ها کسب کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899534

دیگر خبرها

  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود