Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین سماکوش در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر سه شنبه به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه با همکاری استانداری، مهمان شهر سمنان و سازمان جهانی غذا و دارو سه میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال کمک‌هزینه معیشتی و ۱۲ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال کمک‌هزینه نقدی معاش و هزینه بهداشتی به اتباع خارجی استان پرداخت شد، ابراز کرد: اتباع خارجی متأثر از کرونا کمک‌هزینه معیشتی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مبلغ به شماره کارت نقدی جیره افراد در مهمان شهر به عنوان کمک‌هزینه معیشتی برای خانواده‌های متأثر از کرونا اختصاص داده‌شده که صبح امروز واریز شد، ابراز کرد: به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر مهمان شهر به هر خانواده مبلغ ۱۳.۵ میلیون ریال پرداخت شد.

کمک سازمان‌های بین المللی

مدیرکل اتباع خارجی استانداری سمنان همچنین گفت: ۹۲۲ خانوار ساکن مهمان شهر مهاجران سمنان که جز اقشار آسیب پذیر و متأثر از این ویروس شده‌اند این کمک‌ها را با تأمین مالی و کمک سازمان امور پناهندگی نروژی NRC و ، سازمان برنامه جهانی غذا WFP و با تلاش و کوشش سرپرست و پرسنل مهمان شهر سمنان و همکاران اداره کل امور اتباع استاندار، دریافت کردند.

سماکوش گفت: با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در جهان، وضعیت اقتصادی، معیشتی و بهداشتی اغلب هموطنان عزیزمان و بویژه اتباع مقیم استان و همچنین در کشور بحرانی و بسیار آسیب پذیر شده است که با توجه به تحریم‌های شدید ظالمانه دشمنان بر علیه ملت ایران، همواره ملت و دولت ایران در سال‌های پناهندگی اتباع در این کشور، با همه سختی‌هایی که خود و ملت خود داشته حامی و پناه پناهندگان بوده است.

وی افزود: اکنون هم با توجه به شرایط بسیار سخت اقتصادی و معیشتی بخاطر تحریم‌ها ی ظالمانه همچنان در کنار پناهندگان ایستاده و به آنان یاری می‌رساند که سازمان‌ها ، مجامع و NGO های بین‌المللی باید نسبت به تداوم این کمک‌های نقدی و حتی بیشتر کردن این کمک‌ها به لحاظ کیفیت و کمیت بیش از پیش برای حمایت‌های بشر دوستانه به پناهندگان افغانستانی مقیم جمهوری‌اسلامی ایران دولت و ملت ایران و بویژه ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری‌های سراسر کشور را برای این هدف یاری کنند.

کد خبر 4968398

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان اتباع خارجی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند ایلام شهرکرد خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دهه کرامت استانداری سمنان کمک هزینه معیشتی اتباع خارجی مهمان شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس

بهرنگ قربانی گفت: دفترچه‌های سپرده‌گذاران اتباع خارجی استان فارس به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس جهت توزیع قرار گرفت.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: دفترچه‌های فوق دارای مهلت ۶ ماهه است که پس از بررسی وضعیت فرد، قابل تمدید است.

او به ضریب امنیتی دفترچه‌ها اشاره کرد و گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی