Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون ااجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب نماینده کمیسیون اجتماعی در کمیسیون اصل نودم مجلس افزود: سید سلمان ذاکر با اکثریت آرا به عنوان نماینده این کمیسیون در اصل 90 انتخاب شدند.

«ولی اسماعیلی»، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به برگزاری دومین جلسه این کمیسیون عنوان کرد: در جلسه امروز مقرر شد یکشنبه هفته آینده میزبان «محمد شریعتمداری» وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی باشیم تا درباره مسائل مربوط به حقوق بازنشستگاه و مستمری بگیران سوالات نمایندگان را پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخاب نماینده کمیسیون اجتماعی در کمیسیون اصل نود مجلس افزود: سید سلمان ذاکر با اکثریت آرا به عنوان نماینده این کمیسیون در کمیسیون اصل 90 انتخاب شدند.

اسماعیلی با اشاره به اولویت های کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: مقرر شد اولویت های همه اعضا دریافت شده و به صورت کتابچه تبدیل شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اولویت های پیشنهادی از سوی اعضای کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: همسان سازی حقوق ها، تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و پیمانکاری، کارمعین، اصلاح قانون کار، اصلاح و حمایت از قانون جامع حمایت از معلولان و ایثارگران، از جمله مواردی است که به پیشنهاد اعضا در دستور کار این کمیسیون قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ک

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، دومین بازی فینال سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دومین بازی از سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، به میزبانی سالن آزادی برگزار شد که تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۹۵ - ۸۵ حریف قدرتمند خود را شکست داده و سری را به بازی سوم بکشد.

با شروع بازی شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد نسبتا خوبی داشتند و با درخشش سالار منجی و محمد یوسف‌وند، کوارتر نخست را ۲۳-۲۲ بردند، اما در ادامه این تیم الریاضی لبنان بود که با درخشش علی منصور و کیکانوویچ ۱۸-۲۳ کوارتر دوم را برنده شد تا نیمه نخست را ۴۱ - ۴۵ با پیروزی به پایان برساند.

با آغاز نیمه دوم، شهرداری گرگان عملکرد بهتری در دفاع داشت و موفق شد کوارتر سوم را ۲۶-۲۲ برده و بازی را در پایان این کوارتر، به تساوی ۶۷ - ۶۷ بکشد. در کوارتر سوم نیز عملکرد خوب دفاعی شهرداری با درخشش ویل چری در حمله همراه بود تا شاگردان هاشمی ۲۸-۱۸ کوارتر چهارم را برده و در پایان با ۱۰ امتیاز اختلاف برنده بازی شوند.

بازی نخست این دو تیم در سری فینال نیز یک هفته قبل به میزبانی تیم الریاضی در لبنان برگزار شد که آن‌ها با نتیجه ۹۵ - ۶۰ شهرداری گرگان را شکست داده بودند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار برابر حریف خود به پیروزی دست یابد، پیروز سری شده و عنوان قهرمانی را ازآن خود خواهد کرد. به این ترتیب هر یک از دو تیم بازی سوم را ببرند، قهرمان این رقابت‌ها خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد