Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آشناگر روز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری ابراز داشت: تلاش شود از محل‌های اعتباری مختلف مانند کمک خیران و محل کنترل و مهار کرونا امکانات سخت افزاری برای آموزش مجازی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ وی ادامه داد: زیرساخت فنی مدارس استان سمنان برای ارایه آموزش مجازی مطلوب است و از ۲۲۰ مدرسه در استان که فاقد اینترنت بود اکنون ۴۲ مدرسه فاقد اینترنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار سمنان تصریح کرد: شرکت‌های مخابراتی وارد میدان شوند و در تامین اینترنت برای آموزش مجازی کمک کنند.
وی اضافه کرد: تک تک دانش‌آموزان باید از امکان آموزشی یکسان برخوردار باشند و تامین اینترنت پرسرعت ایمن باید مورد توجه قرار بگیرد.
آشناگر خاطرنشان کرد: توجه به کارهای پرورشی، ارتقای سواد رسانه‌ای والدین و برنامه تفریحی و نشاط آور در کنار آموزش‌های مجازی با جدیت پیگیری شود.
استاندار سمنان با بیان اینکه آینده کودکان به تولیدکنندگان علم و آموزش بستگی دارد، افزود: همه با شرکت در طرح آجر به آجر توسعه فضای آموزشی کمک کنند.
وی ادامه داد: آحاد جامعه می‌توانند با شرکت در طرح آجر به آجر به اندازه هرچند کوچک در کمک خیرخواهانه ساخت مدرسه سهیم باشند و این طرح فرصتی برای مشارکت همه با هر میزان کمک برای ساخت فضای آموزشی است.
استاندار سمنان گفت: امسال حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای آموزش و پرورش استان اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه میزان  شیوع کرونا به میزان غفلت مردم بستگی دارد و باید برای شکست کرونا مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را در هر مکان رعایت کنند.
استاندار سمنان بیان کرد: سمنان جزو اولین استان‌هایی بود که در موج اول درگیر کرونا شد و اکنون به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با هشت استان پرجمعیت کشور و قرارگیری در مسیر شرقی- غربی و شمالی- جنوبی احتمال درگیری با کرونا رو افزایش است.
استان سمنان با جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری، ۱۲۳ هزار و ۵۰۱ دانش آموز، هشت هزار و ۳۷۰ معلم، پنج هزار و ۷۲ کلاس درس دارد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار سمنان آموزش مجازی برای آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟