Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت درخشش لوکاس اوکامپوس، وینگر آرژانتینی سویا درون دروازه این تیم، در مجموعه ای دو قسمتی نگاهی داریم به بازیکنانی که در جریان بازی دروازه بان شدند.

طرفداری - در بازی سویا و ایبار در هفته چهارم لالیگای فصل 20-2019، لوکاس اوکامپوس، وینگر آرژانتینی سویا تک ستاره میدان بود. با تک گل اوکامپوس، سویا توانست 1-0 ایبار را شکست دهد اما این پایان کار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق پایانی بازی، توماس واتسلیک، دروازه بان سویا شدیدا مصدوم شد و با توجه به این که سویا هر پنج تعویضش را انجام داده بود، لوکاس اوکامپوس مجبور شد درون دروازه سویا بایستد. در ثانیه های پایانی بازی، لوکاس اوکامپوس یک مهار عالی انجام داد تا یک تنه پیروزی تیمش را تضمین کند.

همچنین بخوانید: شاهکار لوکاس اوکامپوس به عنوان مهاجم و دروازه بان در بازی سویا و ایبار / ویدیو

در همین راستا، نگاهی داریم به بازیکنانی که در جریان بازی مجبور شدند درون دروازه تیمشان بایستند.

کایل واکر درون دروازه منچسترسیتی کایل واکر، دروازه بان منچسترسیتی شد (6 نوامبر 2019)

در بازی آتالانتا و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا فصل 20-2019، ادرسون به دلیل مصدومیت جایش را به کلودیو براوو داد اما براوو در دقیقه 81 از زمین بازی اخراج شد تا کایل واکر در دقایق پایانی بازی درون دروازه منچسترسیتی قرار گیرد. واکر تا پایان بازی گلی نخورد.

جان تری درون دروازه چلسی جان تری دروازه بان چلسی شد (14 اکتبر 2006)

در بازی معروف ردینگ و چلسی که پتر چک با مصدومیت شدید از ناحیه سر روبرو شد، کارلو کودیچینی، دروازه بان ذخیره چلسی به میدان آمد اما در دقایق پایانی بازی او هم مصدوم شد تا جان تری درون دروازه تیمش بایستد. چلسی با نتیجه 1-0 ردینگ را شکست داد.

مامادو ساخو درون دروازه پاری سن ژرمن مامادو ساخو دروازه بان پاری سن ژرمن شد (26 می 2013)

در آخرین بازی فصل 13-2012 لیگ فرانسه، در بازی تیم های پاری سن ژرمن و لان، آلفونسو آرئولا در دقیقه 60 تعویض شد و جایش را به رنان لوکروم داد که قرار بود بازنشسته شود. لوکروم در ادامه بازی پنالتی داد و اخراج شد. مامادو ساخو در ادامه بازی درون دروازه پاری سن ژرمن قرار گرفت و البته نتوانست ضربه پنالتی را مهار کند. 

یان کولر درون دروازه دورتموند یان کولر دروازه بان دورتموند شد (9 نوامبر 2002)

در بازی تیم های بایرن مونیخ و دورتموند، ینس لمن از زمین بازی اخراج شد و ماتیاس زامر، سرمربی وقت دورتموند تمام تعویض هایش را انجام داده بود و یان کولر، بلندقامت ترین بازیکن دورتموند (2.02 سانتی متر) مجبور شد درون دروازه تیمش بایستد. با وجود شکست دورتموند برابر بایرن مونیخ، کولر طی 24 دقیقه حضورش درون دروازه دورتموند گلی نخورد و نشریه کیکر، کولر را به عنوان بهترین دروازه بان هفته انتخاب کرد.

جان اوشی درون دروازه منچستریونایتد جان اوشی دروازه بان منچستریونایتد شد (4 فوریه 2007)

پس از شکستگی بینی ادوین فن در سار در دیدار برابر تاتنهام، سر الکس فرگوسن مجبور شد جان اوشی را به دروازه منچستریونایتد ببرد. اوشی توانست کلین شیت کند و در نهایت منچستریونایتد 4-0 پیروز شد.

رودریگو پالاسیو درون دروازه اینتر رودریگو پالاسیو دروازه بان اینتر شد (18 دسامبر 2012)

در دیدار تیم های اینتر و هلاس ورونا در کوپا ایتالیا، لوکا کاستلاتزی مصدوم شد و با توجه به انجام هر سه تعویض، رودریگو پالاسیو در 16 دقیقه پایانی بازی درون دروازه اینتر قرار گرفت و با انجام دو مهار خوب به پیروزی 2-0 تیمش کمک کرد.

میشائیل تارنات درون دروازه بایرن مونیخ میشائیل تارنات دروازه بان بایرن مونیخ شد (18 سپتامبر 1999)

در پیروزی 2-1 بایرن مونیخ مقابل آینتراخت فرانکفورت، اولیور کان پس از برخورد با ساموئل کوفور مصدوم شد و جایش را به برند درهر داد اما این دروازه بان پس از دو دقیقه به دلیل مصدومیت زانو نتوانست به بازی ادامه دهد. میشائیل تارنات مدافع چپ بایرن مونیخ درون دروازه این تیم قرار گرفت.

مازیار زارع درون دروازه ملوان انزلی مازیار زارع دروازه بان ملوان شد (16 بهمن 1393)

در بازی تیم های پرسپولیس و ملوان انزلی در سال 1393، پس از اخراج دروازه بان ملوان انزلی، مازیار زارع، بازیکن باسابقه ملوان درون دروازه این تیم ایستاد و موفق شد در دقیقه 88 پنالتی فرناندو گابریل از پرسپولیس را مهار کند.

در قسمت دوم این مجموعه، به مرور عکس های بازیکنانی چون دنی آلوز، هری کین، ریو فردیناند و مجید حسینی درون دروازه تیم هایشان می پردازیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم