Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کاشان روز سه‌شنبه در اطلاعیه شماره ۲۷ تصریح کرد: همه فعالیت‌های آموزش حضوری در کانون‌های فرهنگی، فرهنگ‌سراها، زبان‌سرا‌ها و موارد مشابه، برگزاری آزمون‌های حضوری، همایش و اجتماعات فرهنگی و هنری، سینماها، تئاترها، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌های عمومی، آرامستان‌ها، مکان‌های متبرکه و مراسم ترحیم ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در این اطلاعیه آمده است: فعالیت مسجد‌ها تنها به برگزاری نمازجماعت بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی محدود می‌شود و نماز عبادی- سیاسی جمعه ۲۰ تیرماه نیز برگزار نخواهد شد.

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کاشان تاکید کرد: نظارت‌ها بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تالار‌های پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها، شهربازی‌ها، گیم‌نت‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، مطب‌ها، بانک‌ها، نقاط و محور‌های گردشگری تشدید می‌شود.

این ستاد با توصیه به شهروندان مبنی بر خودداری از سفر‌های غیرضروری و استفاده از ماسک در محیط خارج از خانه، یادآور شده است: با رعایت موازین بهداشتی و بازگشت به شرایط عادی از سطح محدودیت‌ها کاسته می‌شود، اما در صورت تداوم شرایط موجود، برای حفظ سلامت عمومی جامعه محدودیت‌های شدیدتری وضع خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا برگزاری نمازجماعت استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان