Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این پرونده فردی با اخذ مجوز برای تهیه و تولید کود کمپوست در پنج هکتار از اراضی روستای چمبورک، به صورت غیرقانونی و در سایه غفلت مدیران و مسئولان در ایام شیوع ویروس کرونا اقدام به تصرف ۲۱۷ هکتار از اراضی منطقه کرده بود.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط دستگاه قضایی و پیگیری های بخشداری کهریزک، با حکم قضایی و استفاده از ۱۵ دستگاه لودر، اقدام به تخریب خاکریزهای ایجاد شده در این اراضی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی با اشاره به گسترش موج اراضی متصرفی در بخش کهریزک اظهار داشت: متأسفانه پدیده زمین‌خواری از مواردی است که به وضوح در کهریزک قابل مشاهده است؛ زمین‌هایی دولتی که مورد سوء‌استفاده برخی افراد قرار می‌گیرد و در نهایت به تغییر کاربری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز ختم می‌شود.

بخشدار کهریزک در پایان با تاکید بر حفاظت از اراضی ملی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به بهانه‌های گوناگون به شدت برخورد می‌شود.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری و دارای ۲ شهر باقرشهر و کهریزک است، این بخش از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

شهرستان ری به مرکزیت شهرری و با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب تهران واقع شده و دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن‌آباد است.

برچسب‌ها شهرستان ری کهریزک تصرف اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری کهریزک تصرف اراضی شهرستان ری کهریزک تصرف اراضی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ یک هکتار از اراضی ملی را از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق کردند   بر اساس این گزارش این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان