Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان قاسمی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه شهرستان کرج از لحاظ مراکز علمی و تحقیقاتی در کشور شاخص است، اظهار کرد: در حال حاضر نیاز است تا با تکیه بر ظرفیت دانشگاهی شهرستان ضمن حفظ این مراکز به توسعه و بهبود شرایط آنها نیز کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحصیل بیش از هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی البرز

وی یادآور شد: تنها دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیش از هزار دانشجو دارد که حدود ۸۰۰ نفر آنان در رشته پزشکی تحصیل می‌کنند و ۲۶۰ نفر عضو هیئت علمی در آن مشغول انتقال تجربه به دانشجویان هستند که این آمار نشان از اهمیت سرمایه انسانی فعال در این مرکز دارد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار کرج ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در ۲۸ هکتار عرصه در ۱۰ هزار مترمربع بنا در هفت مرکز شهر کرج در حال خدمات دهی به دانشجویان است که به منظور بهبود خدمات رسانی نیاز به اجماع در یک فضا دارد تا بتواند همه خدمات را در قالب دانشگاه علوم پزشکی استان ارائه دهد.

قاسمی تاکید کرد: ارتباط بین دانشگاه و مسئولان استانی می‌تواند ضمن ایجاد فضای مناسب جهت تعامل، همفکری و هم افزایی به منظور حل مشکلات و مسائل دانشگاه، منجر به ارائه یکسری خدمات مشاوره‌ای، علمی، تحقیقاتی و خدماتی به دستگاه‌ها شود.

وی اضافه کرد: مسیر دانشگاه علوم پزشکی که با چند مرکز علمی دیگر مانند دانشگاه پیام نور مجاورت دارد، نیاز به ساماندهی و بهبود راه‌های دسترسی دارد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار کرج همچنین افزایش گشت‌های انتظامی، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی اطراف دانشگاه، افزایش وسایل حمل و نقل عمومی، رسیدگی به وضعیت سیمای شهری را از دیگر خواسته‌های مسئولان دانشگاه ذکر کرد.

کد خبر 4968516

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر کرج رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز ارسلان قاسمی فرمانداری کرج ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی دهه کرامت استانداری سمنان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال