Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، صادرات دوچرخه این کشور در ماه می امسال/۱۲ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد/  به ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۱.۴ درصد رشد داشته است.

داده های گمرک نشان می دهد که در همین ماه چین ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار دستگاه دوچرخه تولید کرده است که این رقم در مقایسه با همین ماه در یک سال قبل ۴۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد افزایش یافته است.

گزارش گمرک نشان می دهد که به دلیل افزایش نگرانی های مردم از ابتلا به ویروس کرونا، استفاده آنها از وسایل نقلیه بشدت کاهش یافته و بیشتر به وسایلی نظیر دوچرخه برای عبور و مرور روی آورده اند.

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین گزارش کرده است: درخواست عمومی و مصرف برای بسیاری از کالاها پایین آمده است اما ترس مردم از وسایل نقلیه عمومی به دلیل خطر انتشار ویروس کرونا، باعث اقبال آنها به دوچرخه شده است.

البته تولید در چین بر اساس اعلام این وزارتخانه به دلیل شیوع وسیع کرونا در سه ماه اول سال جاری میلادی کاهش زیادی داشت و در کل پنج ماه اول امسال ۱.۸ درصد تولید چرخ پایین آمده است.

«گایو لی» رییس یک کارخانه تولید دوچرخه در چین می گوید که ماهی ۳۰۰ هزار دستگاه تولید می کند اما تقاضا آنقدر زیاد است که حتی این میزان نیز کفاف نمی دهد.

وی افزود که در سراسر دنیا شاید هیچ ورزشی راحت تر از دوچرخه سواری برای گریز از ابتلا به کرونا نباشد و در دوران همه گیری این بهترین وسیله برای تردد عمومی است.

پربیننده ترین کدام کشورها بیشترین حقوق را به معلمان می‌دهند؟ بالاترین تورم متعلق به کدام کشورها است؟ ۱۰ شغل پرتقاضای جهان را بشناسید قشر متوسط در کدام مناطق جهان بیشتر است؟/ رشد سریع طبقه متوسط در آسیا برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چین دوچرخه ویروس کرونا کرونا تاثیر اقتصادی کرونا اخبار کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفتش را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، عربستان قصد دارد تا قیمت نفت خود را برای مشتریان آسیایی تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً ۷۰ تا ۹۰ سنت افزایش یافته و به ۳ دلار در هر بشکه بالاتر از شاخص عمان / دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.

اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.

تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد ۱.۶۵ میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.

کد خبر 6094031 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال