Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:45:01 GMT

هر وقت رئال مادرید می برد حرف از داوری می شود!

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۶۳۱۶

هر وقت رئال مادرید می برد حرف از داوری می شود!

آیتور کارانکا، مربی سابق رئال مادرید مدعی شد این تیم قادر است منچسترسیتی را در لیگ قهرمانان حذف کند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شکست 1-2 در برنابدئو در دور رفت، نمایش های اخیر رئال مادرید هواداران این تیم را به بازگشت مقابل سیتی امیدوار ساخته است. آیتور کارانکا، دستیار سابق ژوزه مورینیو در این تیم نیز معتقد است اگر یک تیم چنین قابلتی داشته باشد نام آن رئال مادرید حواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیتور کارانکا گفت: "البته که رئال مادرید در این شرایط قادر به بازگشت برابر سیتی خواهد بود. اگر چند ماه پیش و بعد از مسابقه در رفت در استادیو سانتیاگو برنابئو این سوال را از من پرسیدید شاید شک داشتم، اما در حال حاضر معتقدم رئال مادرید شرایط خوبی دارد.

 

 

زین الدین زیدان دوباره موفق به ایجاد آهنگی مناسبی در تیم شده و بازی در استادیوم اتحاد بدون حضور تماشاگران حریف مانند قبل نیست. اگر یک تیم قادر به رقم زدن چنین بازگشت هایی باشد بی شک نامش رئال مادرید است.

 

حواشی اخیر؟ فکر می کنم بارها همین داستان رخ داده است. وقتی رئال مادرید پیروز می شود، همیشه در رابطه با داوری صحبت می شوند. من ترجیح می دهم در مورد شش بازی بدون شکست و اینکه آنها رئال مادرید نسبت به سایر تیم های بالای جدول بسیار مطمئن تر عمل می کند، صحبت کنم. به همین دلیل است که رئال در این منقطه از جدول جای گرفته است. بازیکنانی مانند سرخیو راموس، کریم بنزما یا تیبو کورتوا در حال بازگشت به بهترین فرم خود هستند. وقتی کیفیت تیمی مانند رئال مادرید را دارید، طبیعی است که این اتفاقات رخ دهد."

 

ناتینگهام فارست آیتور کارانکا (مربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناتینگهام فارست رئال مادرید آیتور کارانکا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس