Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:24:40 GMT

افتتاح سامانه الکترونیکی مبارزه با فرار مالیاتی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۶۸۸۷

افتتاح سامانه الکترونیکی مبارزه با فرار مالیاتی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افتتاح سامانه الکترونیکی دریافت گزارشات مردمی فرار مالیاتی به آدرس www.intamedia.ir خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان امور مالیاتی،‌ «امیدعلی پارسا» همزمان با روز مالیات از افتتاح سامانه الکترونیکی دریافت گزارشات مردمی فرار مالیاتی در زمینه مقابله با فساد و مبارزه با فرار مالیاتی، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور یکی از سیاست های مهم سازمان مطبوع خود را بر شناسایی فرارهای مالیاتی و شناسایی مودیان جدید به منظور وصول مالیات حقه و عادلانه، عنوان کرد و گفت: گزارشات مردمی همواره یکی از شیوه های مهم شناسایی فرار مالیاتی در کشور بوده است و با هدف تقویت این شیوه و حداکثرسازی گزارشات ارسالی، سامانه دریافت گزارش فرار مالیاتی ایجاد شد.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند برای اعلام گزارش های خود، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir و تکمیل فرم اعلام فرار مالیاتی، سازمان امور مالیاتی کشور را در شناسایی فرار مالیاتی و تحقق عدالت مالیاتی در کشور همراهی کنند.

به گفته پارسا، شهروندان در هنگام تکمیل این فرم، نیازی به اعلام مشخصات فردی خود ندارند و صرفا کادر مربوط به نام شخص مورد نظر را باید تکمیل و اگر مستنداتی در خصوص فرار مالیاتی دارند نیز به این فرم الصاق کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پارسا فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی مالیات سازمان امور مالیاتی کشور فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرج و مرج و ازدحام غیرمعمول در برخی فرودگاه‌های انگلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، برخی گزارش‌های تائید شده از هرج و مرج و ازدحام غیرمعمول در برخی فرودگاه‌های انگلیس از جمله فرودگاه‌های هیترو، گاتویک و منچستر خبر می‌دهند.

در این ارتباط گفته شده است که خرابی سیستم گیت الکترونیکی در این فرودگاه‌ها باعث ازدحام و هرج و مرج شده است.

وزارت کشور انگلیس هم با رد حملات سایبری اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای از فعالیت مخرب سایبری در پس اختلال در سیستم‌های پورتال الکترونیکی فرودگاه‌ها وجود ندارد.

در حال حاضر برخی پروازها در انگلیس دچار تأخیرهای غیرمعمول شده و گزارش‌ها از توقف فعالیت عادی بخش‌هایی از فرودگاه‌های این کشور حکایت دارد.

جزئیات بیشتری در این ارتباط گزارش نشده است، هرچند وزارت کشور انگلیس در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است که سیستم پورتال الکترونیکی پس از اختلال در آن به دلایل فنی به کار خود بازگشته است.

کد خبر 6099949

دیگر خبرها

  • هرج و مرج و ازدحام غیرمعمول در برخی فرودگاه‌های انگلیس
  • جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم