Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@09:00:35 GMT

جانشین احتمالی هری کین در تاتنهام چه کسی است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۶۹۷۴

جانشین احتمالی هری کین در تاتنهام چه کسی است؟

دیلی‌میل مدعی شد در صورت جدایی هری کین از تاتنهام، این باشگاه برای جذب آرکادیوش میلیک از ناپولی اقدام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین بعد از ورود به تیم اول تاتنهام در سال 2014 نمایش های درخشانی برای این تیم ارائه داد و حالا به یکی از بهترین مهاجمان هدف دنیا تبدیل شده است. این ۲۶ ساله تا به اینجا در 286 بازی برای تیم لندنی به میدان رفته، 191 گل نیز به ثمر رسانده و همواره طی این سالها خود را به عنوان یکی از مدعیان آقای گلی لیگ برتر معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با این حال عدم موفقیت تاتنهام در کسب جام ها باعث شده که طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال جدایی این ستاره به انگلیسی از تیم لندنی مطرح شود. گفته می شود که منچستریونایتد مهم ترین مشتری ستاره ملی پوش تاتنهام به حساب می آید و این احتمال وجود دارد که هری کین در نقل و انتقالات پیش رو راهی اولدترافورد شود.

 

اگرچه بعید به نظر می‌رسد که تاتنهام به این راحتی‌ها راضی به فروش بهترین بازیکن خود شود اما حالا دیلی میل مدعی شده که در صورت جدایی هری کین از تیم ژوزه مورینیو، آنها به دنبال جذب آرکادیوش میلیک از ناپولی خواهند رفت؛ بازیکنی که مورد توجه تیم‌های میلان یوونتوس و اتلتیکو مادرید نیز قرار دارد. دیلی میل در این گزارش خود ادعا می‌کند که تاتنهام برای جذب این بازیکن قصد دارد پیشنهاد معاوضه لوکاس مورا با میلیک را به ناپولی ارائه دهد.

 

 

 

 

لوکاس مورا تاتنهام ناپولی هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکاس مورا تاتنهام ناپولی هری کین هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

چلسی و تاتنهام در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که بازی با برتری 2-0 شاگردان مائوریسیو پوچتینو همراه شد.

دانلود (26.4MB)

دیگر خبرها

  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم