Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیک‌صفت گفت: کلیه نانوایی‌های دولتی و آزادپز شهرستان باید نرخ مصوب نان را در معرض دید مشتریان قرار دهند.

«مسعود نیک‌صفت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: بر اساس مصوبه تنظیم بازار استان گیلان و شهرستان صومعه‌سرا، نرخ قیمت انواع نان در شهرستان صومعه‌سرا از امروز(۱۷تیر) اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا افزود: نانوایان ضمن رعایت ضوابط و مقررات حاکم بر تولید نان، نرخ مصوب را از اتحادیه دریافت و در معرض دید مشتریان قرار دهند.

 

وی با اشاره به اینکه پخت نان کنجدی فقط با درخواست و رضایت مشتری مجاز است گفت: حداکثر مبلغ برای هر قرص نان کنجدی با وزن کنجد ۱۰ گرم، ۵۰۰ تومان به قیمت نان افزوده می‌شود.

 

نیک‌صفت با اشاره به اینکه افزودن هر گونه افزودنی دیگر به نان و افزایش نرخ آن، تحت هر عنوان بیش از ارقام مصوب شده ممنوع است تصریح کرد: در صورت وقوع هرگونه تخلف در این امور، مراتب با تلفن 124 اطلاع‌رسانی شود.

 

رییس صمت صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: قیمت نان یارانه‌ای بربری ۹۰۰تومان، بربری نیمه یارانه‌ای یک هزار و 250 تومان، سنگک یارانه‌ای یک هزار تومان، سنگ نیمه یارانه‌ای یک هزار و ۲۵۰تومان، تافتون یارانه‌ای ۴۰۰ تومان و نیمه یارانه‌ای ۵۵۰تومان، لواش گرد یارانه‌ای ۲۵۰تومان و مربعی ۲۰۰تومان، لواش گرد و مربعی نیمه یارانه‌ای به ترتیب ۳۲۰و ۲۵۰تومان است.

 

وی اظهار کرد: به موجب درخواست واحد صنفی و موافقت ستاد تنظیم بازار، قیمت نان بزرگ آزادپز سنگک و بربری یک هزار و ۵۰۰ تومان است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش قیمت نان قیمت نان نان نیمه یارانه ای صومعه سرا یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.


فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.


موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.


شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو