Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیران باشگاه بارسلونا درنظر دارند دو بازیکن خود را قربانی بازگرداندن نیمار به نوکمپ کنند. تاریخ انتشار: 22:13 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۵۷۳

خبرگزاری میزان- نشریه اسپانیایی «آ اِس» چاپ مادرید گزارش داد، باشگاه بارسلونا برای تکمیل پروژه بازگرداندن نیمار به نوکمپ قصد دارد آنتوان گریزمان و عثمان دمبله، دو مهاجم فرانسوی خود را با این مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن معاوضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ تحت‌قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، تابستان گذشته بحث بازگشتش به بارسا مطرح بود و حتی مذاکراتی هم بین دو باشگاه صورت گرفت، اما در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد.

گفته می‌شود این مهاجم برزیلی همچنان علاقه‌مند است تا به نوکمپ بازگردد او بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ در بارسلونا عضویت داشت و در سال ۲۰۱۷ در ازای پرداخت شدن رقم ۲۲۲ میلیون یورویی بند فسخ قراردادش توسط PSG به این تیم فرانسوی ملحق شد.

معاوضه گریزمان و دمبله با نیمار در حالی مطرح است که این دو مهاجم به نظر می‌رسد در برنامه‌های آینده این باشگاه جایی ندارند.

بیشتر بخوانید: حفظ جایگاه هفتمی سوسیه‌داد با تساوی مقابل لوانته

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم پی‌اس‌جی در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به پاری سن ژرمن رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. نکته جالب کیت دوم پی‌اس‌جی، طرح زیبای برج ایفل در زمینه آن است که به رنگ آبی‌ و قرمز دیده‌ می‌شود. در ادامه این مطلب عکس‌هایی از طرح منتشر شده پیراهن دوم پاری سن ژرمن را مشاهده می‌کنید. 


از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد