Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:48:58 GMT

نجات توریستهای اسلواکی از شن های حوض سلطان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۸۱۳۳

نجات توریستهای اسلواکی از شن های حوض سلطان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر استان قم، هادی سلیمی گفت: با اعلام حادثه برای دو خودروی توریستی از کشور جمهوری چک و اسلواکی در دریاچه حوض سلطان، دو تیم متشکل از امدادگران و نجات گران پایگاه معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در همان ساعات اولیه نیروهای امدادگر و نجات گر این پایگاه توانستند یکی از خودروهای گیر افتاده را رهاسازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: پس از رهاسازی خودروی اول و بازگشت تیم به پایگاه، تیم دیگری از امدادگران و نجات گران پایگاه معصومیه برای رهاسازی خودروی دوم با ۲ خودروی سبک و یک خودروی نجات و آمبولانس، در صحنه حادثه حضور یافتند و عملیات رهاسازی را آغاز کردند.

سلیمی ادامه داد: بعد از ۹ ساعت تلاش امدادگران و نجات گران و با کمک نیروهای مردمی و استفاده از دو خودروی لودر و دو کامیون، خودروی دوم نیز رهاسازی شد.

کد خبر 4968664

منبع: مهر

کلیدواژه: قم جمعیت هلال احمر استان قم جاذبه توریستی دریاچه حوض سلطان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر