Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:49:00 GMT

چند نفر از دهیاران مبتلا به کرونا شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۸۴۱۷

چند نفر از دهیاران مبتلا به کرونا شدند

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: پنج نفر از دهیاران استان به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه در صحت کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز تقی کرمی در مراسم گرامی‌داشت روز دهیاری که به صورت ارتباط تصویری با فرمانداران، بخشداران و دهیاران منتخب استان برگزار شد، اظهار داشت: در 4 سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه در روستاهای آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده و فقط امسال 109 پروژه با اعتبار 32 میلیارد تومان آماده بهره برداری است که امیدواریم در آینده نزدیک افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
تقی کرمی، از همکاری دهیاری‌های استان برای مدیریت و مقابله با کرونا قدردانی کرد و افزود: پنج نفر از دهیاران استان به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه در صحت کامل هستند.

محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه از همکاری دهیاران استان با دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مدیریت و مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: انتظار داریم که دهیاران نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از تشکیل هرگونه تجمع اعم از مراسم عزا و عروسی در روستاها به کار گیرند.
 
در این جلسه داود گرشاسبی، فرماندار مرند به نمایندگی از فرمانداران استان در خصوص موانع و مشکلات مدیریت روستایی با محوریت دهیاری‌ها، ابوالفضل حسین‌جانی، بخشدار ترکمانچای به نمایندگی از بخشداران استان درخصوص نقش دهیاری‌ها در توسعه اشتغال پایدار روستایی و جهش تولید، آرزو شعبه‌ای دهیار روستای زوارق بناب و قاسم محمدی دهیار روستای باغ‌یعقوب تبریز به نمایندگی از دهیاران استان درخصوص نقش دهیاری‌های هدف گردشگری در توسعه و رونق اقتصادی روستا و همچنین نقش دهیاری‌ها در مدیریت بحران کرونا به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

  انتهای پیام/۶۰۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی روستا تبریز دهیاران رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارس تبریز دهیار خبرگزاری فارس عزا عروسی کرونا ویروس دهیاران استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق حاشیه رودخانه‌های استان اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری مسیرهای روستایی حاشیه رودها بازگشایی شد. - اخبار استانها -

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه راه روستاهایی که درگیر سیلاب در جاده بسته شده بودند باز شد اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری و امدادی مسیرهای دسترسی روستایی در اکثر مسیرهای رودخانه‌ای باز شده است.

وی افزود: در اثر بارندگی‌های چند روز اخیر و به ویژه روز گذشته طغیان رودخانه تجن را داشتیم که اراضی ساری و میاندرود خسارت دیدند‌.

محمدی تصریح کرد: دیشب طغیان رودخانه تلار را داشتیم که در سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ خساراتی را وارد کرد و تمام مسیرهای دسترسی در این شهرستان‌ها بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: مسیر راه روستایی عبد مناف هراز تا ساعتی دیگر بازگشایی می‌شود و با ورود عوامل راهداری راه روستایی 10 روستا در مسیر هراز که سیلابی شده بودند باز شد.

این مسئول بیان کرد: مسیر روستاهای شمس آباد و آخا و لاریم باز شد.

وی به وقوع سیلاب در محور کیاسر محدوده لنگر و رانش زمین اشاره کرد و گفت: این مسیر نیز با ورود عامل راهداری و سایر نیروهای امدادی بازگشایی شد.

محمدی بیان کرد: روستاهای محور دودانگه و محدوده ورند در محدوده کیاسر بازگشایی شد و محور ده میان سوادکوه هم بازگشایی انجام شد.

وی به طغیان رودخانه کسلیان و سیلابی شدن محدوده پلنگ دره نیز اشاره کرد و یادآور شد: خسارت‌های مناطق مختلف در حال ارزیابی است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: تا پایان شب سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است