Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قاسمی نژاد یکی از ستارگان تیم شهر خودرو که البته در دو بازی گذشته تیمش چندان روی فرم همیشگی نبود و حالا ابراز امیدواری کرده بتواند برابر سایپا درخشان حاضر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امین قاسمی‌نژاد در خصوص پیروزی شهرخودرو برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت:

قبل از هر چیزی باید بگویم اینکه آقای حمیداوی اینقدر به فکر بازیکنانش است و تیم را با پرواز اختصاصی به سیرجان فرستادند جای تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان باز هم نشان دادند که به فکر سلامتی بازیکن، تیم و عوامل باشگاه هستند و این موضوعی است که نباید از آن ساده گذشت.

وی افزود:

به هر حال همه دیدند که خیلی از تیم‌های دولتی هم چنین اقدام مهمی را برای حفظ سلامت بازیکنان خود نکردند در شرایطی که همه می‌دانیم بخش خصوصی تا چه اندازه با هزینه‌های هنگفت و سرسام آور تیمداری روبرو است. آقای حمیداوی در چنین شرایطی قبل از شروع مجدد لیگ دریافتی بازیکنان را به ۷۵ تا ۸۰ درصد رساند و با انجام این پرواز چارتر باز هم مردانگی خود را اثبات کرد.

وینگر چپ شهرخودرو با اشاره به روند بازی با گل گهر گفت:

بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم و با توجه به ارتفاع سیرجان و شرایط آب و هوایی می‌دانستیم که فشار زیادی به همه خواهد آمد که همین‌طور هم شد. نیمه اول بازی پایاپای بود که هر دو تیم می‌توانستند گل بزنند اما نیمه‌دوم با این وجود متمرکزتر شدیم و از موقعیت‌هایی که داشتیم با برنامه‌تر استفاده کردیم و شکر خدا سه امتیازی را گرفتیم که با توجه به اتفاقات این هفته لیگ برایمان حائز اهمیت دوچندان بود.

امین قاسمی‌نژاد ادامه داد:

گل گهر سیرجان با نفرات خوبی که در اختیار دارد تیم بسیار خوبی است و برای این تیم در ادامه بازی‌هایش آرزوی موفقیت دارم. ما هم از الان آماده بازی با حریف بعد خود هستیم و به این فکر می‌کنیم که با تمام قدرت به سایپا برویم و سه امتیاز خانگی را بگیریم.

امین قاسمی‌نژاد تاکید کرد:

انشاالله فاصله‌مان را با سایر رقبا بیشتر کنیم و اگر اتفاق دیگر بازی‌ها به نفع ما شد بتوانیم این فاصله را بیشتر کنیم تا انشاالله برای کسب مجدد سهمیه آسیا شرایط بهتری داشته باشیم.

وینگر شهرخودرو در خاتمه این پیروزی را به هواداران شهرخودرو تبریک گفت و خاطرنشان کرد:

این بازی می‌توانست با گل‌های بیشتری تمام شود اما همه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. انشاالله این هفته با تمرینات خوب از هر نظر آماده‌تر و بهتر از قبل آماده بازی با سایپا خواهیم شد تا یک برد دلچسب را نصیب هواداران خوب مشهدی کنیم که واقعا جایشان در ورزشگاه خالی است اما دعایشان را حس می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو گل گهر امین قاسمی نژاد شهرخودرو گل گهر گل گهر سیرجان امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است

ایسنا/فارس  سرمربی یونانی گل گهر سیرجان به تمجید از تماشاگران تیم شیرازی پرداخت و دلیل پیروزی تیمش در شیراز را تجربه بیشتر و بازیکنان باکیفیت بالاتر عنوان کرد.

مارینوس اوزونیدیس امشب، ۷ اردیبهشت پس از پیروزی سه بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی، ابتدا از هواداران تیمش تشکر کرد که با وجود نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر، به شیراز آمدند تا تیم شهرشان را حمایت کنند.

او سپس با اشاره به صحبت‌های شب گذشته خود در تمجید از نوع بازی فجرسپاسی گفت: گفته بودم که سبک بازی این تیم را می‌پسندم و انتظار بازی سختی را هم داشتم ولی مهمترین چیزی که امشب کار ما را سخت کرد، جوّ استادیوم بود که کمک بسیاری به تیم میزبان می‌کرد.

اوزینیدیس افزود: تیم فجر سازماندهی بسیار خوبی داشت و به بازیکنانم گفته بودم برای گلزنی باید تمرکز و صبر داشته باشند و از اینکه تمرکز را تا زمان به ثمر رسیدن گل حفظ کردند، راضی هستم.

بازیکن سابق تیم ملی یونان با بیان اینکه تیمش تیم باتجربه‌تری بوده و به همین علت توانسته برتری قاطعی را در زمین مسابقه رقم بزند، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت راحت نیست چون اگر یک لحظه تمرکزت را دست دهی، بازنده‌ای؛ بنابراین خیلی خوشحالم که توانستیم در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم و پیروز میدان شویم.

اوزینیدیس در خصوص استفاده از بهنام برزای، مهاجم پیشین تیم استقلال در پست دفاع آخر نیز گفت: در بازی قبلی در لیگ برتر هم از بهنام در همین پست استفاده کردیم، چون هر دو دفاع وسطمان مصدوم هستند. احمدرضا زنده روح هم در این بازی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت.

سرمربی گل گهر سیرجان در پایان برای فجرسپاسی در لیگ یک آرزوی موفقیت کرد و گفت: این تیم با این تماشاگران، شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم به این موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و فجرشهید سپاسی شیراز از دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس اسپانیایی در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ گلزنی کردند تا نماینده استان کرمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال