Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@06:52:05 GMT

جزییات دادگاه جنجالی جانی دپ و همسرش +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۸۵۱۲

جزییات دادگاه جنجالی جانی دپ و همسرش +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از یورونیوز، دپ در نخستین روز از دادگاه علیه روزنامه سان بریتانیا حضور داشت. این روزنامه در مطلبی جانی دپ را متهم کرد که همسر سابقش را کتک می‌زده است.

ستاره فیلم «دزدان دریایی کارائیب» در این دادگاه با سوگند یاد کردن، نام کامل خود را بر زبان آورد: «جان کریستفر دپ دوم.»

دپ از «نیوز گروپ نیوزپیپر» ناشر این رسانه و دن ووتون، سردبیر اجرایی آن به خاطر انتشار مطلبی در سال ۲۰۱۸ شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مطلب تاکید شده بود که جانی دپ مقابل همسر سابقش خشن و بد دهن بوده است.

این بازیگر در دادگاه تاکید کرد که امبر هرد به جهانیان گفته است که از زندگی با او ترس داشت و او را هیولا نامیده بود. جانی دپ این اظهارات را خلاف واقعیت توصیف کرد.

دپ ۵۷ ساله و هرد ۳۴ ساله که مدل و بازیگر است در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر آشنا شدند و در فوریه ۲۰۱۵ در لس‌آنجلس ازدواج کردند. آن‌ها در نهایت در سال ۲۰۱۷ از یکدیگر طلاق گرفتند و هم اکنون یکدیگر را به خشونت و دروغگویی متهم می‌کنند.

در روز نخست از این دادگاه سه هفته‌ای، دپ و هرد هر کدام جداگانه وارد ساختمان دادگاه شدند. این دادگاه پس از لغو محدودیت‌های مربوط به شیوع کرونا یکی از نخستین جلساتی است که به‌طور حضوری انجام می‌شود. دپ و هرد هر دو صورت خود را با ماسک پوشانده بودند.

شاهدان این دادگاه احتمالا ونسا پارادی و وینونا رایدر دو شریک زندگی سابق جانی دپ خواهند بود که به نفع این ستاره هالیوود شهادت می‌دهند. هر دو پیش از این در بیانیه‌ای حمایت خود را اعلام کرده بودند. هر دو این افراد از بازیگران دنیای سینما هستند که پیش از امبر هرد با جانی دپ زندگی می‌کردند.

حضور امبر هرد در دادگاهAP

جانی دپ در عین حال مدعی است که هرد او را مورد ضرب و جرح قرار داده است و گفت: «واقعیت برعکس است.»

تیم حقوقی جانی دپ نیز به ریاست دیوید شروبورن در بیانیه‌ای کتبی اعلام کردند که خانم هرد فحاش بود، نه جانی دپ.

آنها تاکید کرد: «او [امبر هرد] فردی کاملا پیچیده و پرخاشگر است که دچار نوسانات شدید روحی می‌شود.»

با این حالامبر هرد، جانی دپ را متهم کرده است که به هنگام یک جر و بحث خانوادگی به سمت او گوشی موبایلش را پرتاب کرده و گوشی به صورت او برخورد کرده است. وی همچنین گفته بود که جانی دپ تحت تاثیر مواد مخدر و الکل بوده است و در سفری که برای تعطیلات به استرالیا رفته بودند، او را هل داده و گلویش را فشرده بود.

پربیننده ترین قشر متوسط در کدام مناطق جهان بیشتر است؟/ رشد سریع طبقه متوسط در آسیا روزگار جوانی حمید فرخ نژاد +عکس شباهت نوید محمدزاده به خواهرش +عکس مرحوم سیروس گرجستانی در کنار پسرش +عکس بهاره کیان افشار و مرحوم سیروس گرجستانی +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جانی دپ زندگی هنرمندان امبر هرد دزدان دریایی کارائیب قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سحابی سراسب(Horsehead) در صورت فلکی شکارچی در فاصله 1300 سال نوری از زمین قرار دارد. هر سال نوری معادل 9.7 هزار میلیارد کیلومتر است. این سحابی حدود یک قرن قبل کشف شده و نام آن از ظاهر عجیبش سرچشمه گرفته که ستونی از گرد و غبار به شکل سر اسب است.

جدیدترین تصاویر مادون سرخ تلسکوپ جیمز وب که دیروز منتشر شد قسمت بالایی «سراسب» را با جزئیات دقیق تر و ابرهای حاوی مولکول های سرد هیدروژن و مواد شیمیایی دوده مانند را به طور درخشان نشان می دهد.

سراسب یکی از هدف های مشاهدات فضایی تلسکوپ های بزرگ از جمله هابل بوده است. سال گذشته تلسکوپ فضایی Euclid اروپا تصاویری تازه از این سحابی ثبت کرد.

کد خبر 6092693 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • ببینید | سکانس جنجالی سانسور شده در پایتخت ۵
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده