Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویلیان ستاره برزیلی چلسی در دیدار امروز این تیم مقابل کریستال پالاس نیز موفق به ارسال پاس گل شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ماه های گذشته گفته شد که روند مذاکرات بین ستاره برزیلی و باشگاه چلسی برای تمدید قرارداد به بن‌بست خورده است و به احتمال فراوان ویلیان در پایان فصل جاری و بعد از حدود هفت سال استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به نظر می رسد که سرمربی انگلیسی چلسی یعنی فرانک لمپارد علاقه زیادی به ویلیان داشته باشد چرا که او طی هفته های اخیر بارها اعلام کرد که دوست دارد این بازیکن در جمع تیمش باقی بماند.

ویلیان در چهار بازی گذشته چلسی عملکردی فوق العاده را از خود ارائه داده بود و مقابل تیم های منچستر سیتی، لستر، وستهام و واتفورد موفق به زدن گل یا ارسال پاس گل شده بود. روندی که در دیدار امشب چلسی مقابل کریستال پالاس نیز ادامه داشته و او تا به اینجای کار دو پاس گل برای اولیویه ژیرو و کریستین پولیسیچ ارسال کرده است تا بیش از هر زمان دیگری سران باشگاه لندنی را برای تمدید قراردادش تحریک کرده باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه چلسی ویلیان استمفوردبریج چلسی استمفوردبریج باشگاه چلسی چلسی ویلیان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی