Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@18:05:32 GMT

دستور تهیه چیز کیک یخچالی خانگی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۸۵۹۲

دستور تهیه چیز کیک یخچالی خانگی

رویداد۲۴  چیز کیک یخچالی یک دسر خوشمزه است که میتونید به راحتی آن در منزل تهیه کنید، پس با نمناک همراه باشید تا دستور تهیه این کیک خوشمزه را به شما آموزش دهیم.


مواد لازم چیزکیک یخچالی:

آرد:۳۰۰ گرم
تخم مرغ:۱ عدد
وانیل:یک هشتم قاشق چایخوری
پودر قند:۸۰ گرم
روغن (صاف ۵۰):۱۵۰ گرم

مواد لازم برای رویه چیز کیک:

پودر ژلاتین:۱۷ گرم
شیر:۲۵۰ سی سی
خامه قنادی:۲۵۰ گرم
پنیر خامه ای:۲۵۰ گرم

دستور تهیه چیز کیک یخچالی:

ابتدا روغن و پودر قند را در ظرفی بریزید و با دور کند هم زن بزنید تا با هم مخلوط شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در مرحله بعد وانیل را افزوده و یک عدد تخم مرغ را داخل مواد بشکنید و مجدد هم بزنید تا کاملا یکدست شود. آرد را از قبل الک کرده و کم کم به موادتان اضافه کنید و با یک لیسک هم بزنید تا آرد به خورد مواد رفته و خمیر کیک آماده شود. خمیر بدست آمده را با دست ورز دهید تا نرم شود. قالب را که ترجیحا باید از نوع کمربندی باشد را چرب کرده و خمیر را داخل آن قرار داده و با دست آن را پهن کنید تا صاف و یکنواخت شود. با کمک یک چنگال روی سطح خمیر سوراخ‌هایی ایجاد کنید تا در زمان پخت خمیر بالا نیاید. خمیر را برای نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه در فری که با دمای ۱۸۰ درجه گرم شده بپزید تا سطح آن طلایی شود.بیشتر بخوانید: ساده‌ترین روش تهیه کیک بدون فر (کیک قابلمه ای)در این میان مواد رویه را آماده کنید، برای این کار ابتدا پودر ژلاتین را داخل مقداری آب سر ریخته و هم بزنید سپس آن را روی حرارت غیر مستقیم بگذارید تا حل شود. در این میان پنیر خامه‌ای، پودر قند و خامه را در ظرفی بریزید و با همزن دستی آن را مخلوط نمایید. در ادامه ژلاتین حل شده را افزوده و خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شود. مواد آماده شده را روی خمیری که پخته و خنک شده بریزید و با یک کاردک روی آن را صاف کنید و در یخچال بگذارید تا سفت شود. در این فاصله ژله آلبالو و یا توت فرنگی را آماده کرده و کنار بگذارید تا کاملا خنک شود. در آخر ژله را روی کیک بریزید و دوباره به یخچال برگردانید تا ژله ببندد. برای تزیین میتوانید از مقداری خامه فرم گرفته و آلبالو استفاده نمایید.

نکته:می توانید به جای تهیه خمیر از بیسکویت آماده استفاده کنید. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 چیز کیک دسر کیک یخچالی هم بزنید چیز کیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ تنوع آب هوایی و جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی استان ایلام موجب شده تا این ظرفیت بکر در قالب سری جدید مستند ایران گرد در شبکه مستند پخش شود. 
به گفته قارایی، تهیه کننده این برنامه، سری جدید ایران گرد در قالب ۲۶ قسمت در حال تهیه است که ۴ قسمت آن مربوط به جاذبه‌های استان ایلام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد