Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امورخارجه در توئیتی به «برنامه همکاری‌های جامع ایران و چین» اشاره کرد و نوشت: شگرد کهنه دروغ پردازی برای دریافت جرئیات و اطلاعات صحیح راه بجایی نخواهد برد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدعباس موسوی سه شنبه شب در این توئیت نوشت: «برنامه همکاری‌های جامع ایران و چین» یک نقشه راه روشن و ریل گذاری اصولی برای روابط دو کشور مهم در دنیای آینده است؛ جایی که چین به عنوان قدرت اول اقتصادی دنیا در آینده نزدیک و ایران به عنوان قدرت بزرگ منطقه غرب آسیا، می‌توانند با روابطی مکمل و مستقل از قدرت‌های سنتی و سلطه‌گر غربی، ضمن تامین منافع مشترک، در برابر فشار قلدرها ایستادگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:‌ نه از واگذاری جزایر ایرانی خبری است و نه حضور نیروی نظامی و نه سایر موهومات!

موسوی تاکید کرد: شگرد کهنه دروغ پردازی و انتشار اطلاعات غلط برای دریافت جرئیات و اطلاعات صحیح که توسط دشمنان منافع دو ملت به جد پیگری می‌شود، راه بجایی نخواهد برد.

سفیر چین با شهردار تهران دیدار کردآمادگی چین برای تعامل با ایران به منظور پیشرفت همکاری‌های عملیدیدار سفیر چین با سخنگوی وزارت امور خارجهریابکوف: حل و فصل مشکلات جهان، بدون حضور چین غیرممکن استظریف: هیچ چیز مخفی در قرارداد 25 ساله با چین نداریم/ سیاست خارجی حوزه دعوای جناحی و گروهی نیستسند 25 ساله ایران و چین، نقشه راه روشن برای روابط آتی دو کشور

انتهای پیام/

R36447/P/S8,87,95/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند

وزیر علوم گفت: حجم و کیفیت دانش و فناوری تولید شده در سال‌های اخیر در دانشگاه‌ها به حدی است که می‌تواند برای همه امیدآفرین باشد و به اقتدار ملی منجر شود و اخبار این تولیدات علمی زمانی به خوبی منتقل می‌شود که رسانه‌های بومی و دانشجویی به آن بپردازند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدعلی زلفی‌گل همزمان با برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 13 که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با حضور نشریات دانشجویی دانشگاه‌‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد، روند رو به رشد و تعالی این عرصه مهم فعالیت دانشجویی را بازگو می‌کند، بنابراین نشریات دانشجویی، قدرت تولید و نشر دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری دانشگاه‌های کشور را در مقیاس و تراز ملی دارند.

وی افزود: رونق نشریات دانشجویی در سال های اخیر و توجه آنها در عرصه‌های مختلف در ساحت نشریات مکتوب و مجازی، گویای آن است که دانشگاه در عرصه نشریات دانشجویی با همه مسائل و تنگناهای موجود، پویا، و روبه جلو است و این گواه روشنی از اهتمام دانشجویان، استادان، مدیران و کارشناسان دانشگاه‌های کشور به امر مهم رسانه و نشریات دانشجویی ماست.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری تصریح کرد: اهمیت ارتباطات در دنیای کنونی بر هیچ کس پوشیده نیست و این درحالی است که دانشگاه ها به دلیل داشتن مجموعه های دانشجویی ظرفیت‌های زیادی برای تولید دانش و فناوری دارند.

زلفی‌گل گفت: حجم و کیفیت دانش و فناوری تولید شده در سال های اخیر در دانشگاه ها به حدی است که می‌تواند برای همه امیدآفرین و روحیه دهنده باشد و به افزایش سرمایه اجتماعی و اقتدار ملی منجر شود.

وی عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های ابتکاری، خلاق و هنرمندانه، با شعار فرهنگ فناوری و فناوری فرهنگی، می‌توان جهش نوینی در تولید آثار رسانه ای دانشجویی با رویکرد حل مسئله در زمینه دانشگاه‌ها و دستاوردهای آن منتشر کرد .

 وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد: انتقال و پیام رسانی این حجم از تولید دانش و فناوری زمانی به خوبی انجام می‌شود که رسانه و نشریات با ظرفیت بومی به آن بپردازند.

وی گفت: رسانه‌ها و نشریات دانشجویی در دانشگاه‌ها با ظرفیت کم نظیری که دارند با پویایی و بالندگی، قدرت تولید و نشر دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری دانشگاه‌های کشور را در مقیاس و تراز ملی دارند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان
  • بیانیه شدیداللحن قطر در واکنش به حمله اسرائیل به رفح
  • نمایندگان آمریکا افشاگری‌های «تهران‌تایمز» را تأیید کردند
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه