Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، کرم محمدی فرماندار دالاهو امروز در هجدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان دالاهو، گفت: تمامی مصوبات ستاد کرونای استان کرمانشاه در حوزه شهرستان دالاهو لازم‌الاجرا و تخطی از آن پیگرد قانونی دارد.

او از بازدید سرزده از ادارات دولتی، اماکن و صنوف مختلف شهرستان خبر داد و گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دالاهو گفت: تمامی مراکز تفریحی و تاریخی شهرستان دالاهو به مدت ۱۰ روز تعطیل بوده و هیچگونه خدماتی در این اماکن ارائه نخواهد شد.

او با بیان اینکه وضعیت شهرستان دالاهو قرمز است، اضافه کرد: از مردم خوب و شریف شهرستان تقاضای تداوم همکاری همه جانبه در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس را داریم.

محمدی ضمن تشکر و قدردانی از فعالان فضای مجازی و اهالی رسانه، تصریح کرد: تداوم بازنشر آموزش‌ها، آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت در مورد بیماری کرونا، می‌تواند خطرات و همه‌گیری بیماری کرونا را کاهش دهد.

او  از همراهی و اهتمام بزرگان و متنفذین شهرستان اعم از سادات اهل حق و روحانیت شیعه و سنی تشکر کرد و گفت: مجاهدت‌های کادر پزشکی، مامایی، پرستاری و مجموعه بهداشت و درمان به‌عنوان فصلی درخشان در کارنامه وزارت بهداشت ثبت خواهد شد.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت شهرستان دالاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد