Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@08:59:53 GMT

بازداشت ۱۰ داعشی در عراق

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۸۸۲۹

بازداشت ۱۰ داعشی در عراق

به گزارش افکارنیوز،

اداره اطلاعات در وزارت کشور عراق از دستگیری ۱۰ تروریست داعشی تحت تعقیب در مناطق مختلف استان صلاح‌الدین خبر داد.

ااخبار بین الملل-ین اداره در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های اطلاعاتی ۱۰ تروریستی را که در حمله به نیرو‌های امنیتی دست داشتند و بر اساس احکام ماده ۴ قانون مبارزه با تروریسم به علت انتصاب به گروه تروریستی داعش تحت پیگرد بودند، در مناطق مختلف استان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: این عناصر تروریستی در زمان سیطره داعش بر برخی مناطق استان صلاح الدین، در حملات متعددی علیه نیرو‌های امنیتی عراق حضور داشته‌اند.

اداره اطلاعات از ثبت اعترافات این تروریست‌ها و ارجاع آنان به دادگاه برای تحقیق بیشتر و صدور حکم خبر داد.

علی‌رغم شکست گروه تروریستی داعش در عراق، هنوز شماری از اعضای این گروه تروریستی در مناطق مختلف این کشور حضور دارند و به صورت پراکنده دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.

ارتش و نیرو‌های مردمی (الحشدالشعبی) عراق تاکنون عملیات‌های متعددی را برای پاکسازی مناطق مختلف این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی انجام داده اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق داعشی تروریستی عراق تروریستی داعشی مناطق مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست (+عکس)

روزنامه شرق در گزارشی از تفاوت بنرهای تبلیغاتی پایین و بالای شهر تهران نوشت:
در پیچ‌وخم مناطق پایین شهر، از خیابان آذری تا میدان خراسان یا زیرگذر منطقه‌ای که به شیر پاستوریزه معروف است، بنر و تابلوهای تبلیغاتی با شعار خرید اقساطی بر در و دیوار شهر نصب شده است.

حتی وقتی به مرکز شهر هم می‌رسی پیشنهاد خرید اقساطی هنوز بخشی از تبلیغ برندهای مختلف از شرکت‌های مسافرتی تا لوازم خانه و پوشاک است.

حتی در بنری از خرید قسطی گوشت در دیوارهای این مناطق به چشم می‌خورد؛ چیزی که در هیچ‌کدام از تبلیغات مناطق بالای تهران به چشم نمی‌خورد و همین به شرایط اقتصادی پایین شهر اشاره دارد.

بنابراین شاید ظاهر همین مناطق و مقایسه آن با مناطق دیگر شهر از یک شکاف عمیق حکایت کند که هر روز باعث دوری بیشتر اقشار جامعه از هم باشد؛ موضوعی که به اشکال مختلف از اقتصادی بیمار در جامعه هشدار می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست (+عکس)
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق