Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربانی با اشاره به تلاش های مرکز خدمات حوزه در راستای ارتقا فرهنگ سلامت مردم گفت: از سال ۹۳ اقدامات حرفه ای در این خصوص انجام و روحانیون به عنوان سفیران سلامت اقدامات ارزشمندی را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «سید حسن ربانی»شب گذشته(سه شنبه ۱۷تیر) در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ابتدا جا دارد که از زحمات و تلاش های جامعه پزشکی استان قم که در زمینه مراقبت و کنترل کرونا تلاش کردند قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: پزشکان و کادر درمان یک درخشش و یک اقدام ارزشمند را نشان دادند که خدمات آنها در دنیا سرآمد شد و به ثبت رسید و گویا یک دفاع مقدس دیگر بود.


وی گفت: در این ایام شاهد بودیم که این کادر درمانی با این وضعیت گرما، لباس های مخصوص را پوشیده و به خدمات رسانی پرداختند که این اقدامات جهاد است.


ربانی با قرائت روایتی از پیامبر(ص) گفت: اگر کسی یک شبانه روز بیماری را پرستاری و مراقبت کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل الله محشور می کند، که این روایت گوارای شما که اینگونه جهاد کردید.


رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به مدیریت کرونا در قم گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم و دکتر قدیر با مدیریتی که انجام داده که زبانزد نیز هست، توانستند مقابله کنند و البته همچنان نیز باید تلاش و در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس اقدام کرد.
 

وی با اشاره به تلاش های مرکز خدمات حوزه در راستای ارتقا فرهنگ سلامت مردم گفت: از سال 93 اقداماتی در این خصوص انجام و روحانیون به عنوان سفیران سلامت اقدامات ارزشمندی را انجام دادند.


ربانی گفت: در این ایام کرونا نیز 20 هزار تراکت و بیش از 8 هزار پک های بهداشتی توزیع و تلاش کردیم در فضای مجازی نیز در راستای حفظ سلامت، مردم را حساس کنیم.


شایان ذکر است در پایان این دیدار با اهدا لوحی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از خدمات جامعه سلامت استان در مقابله با بحران کرونا قدردانی شد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا مرکز خدمات حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، از امروز در بیمارستان‌های خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

او افزود: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.

اربابی اظهار کرد: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر ۷ سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • بودجه ۱۰ هزار میلیاردی فوق‌العاده خاص نظام سلامت
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران