Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای انتقال ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور بلاروس، پرواز فوق‌العاده را در روز 20 تیر ماه انجام خواهد داد.

در پی شیوع بیماری کووید-۱۹ در جهان و تقاضای شماری از هموطنان مقیم از جمله ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور بلاروس، مجوز انجام پرواز فوق‌العاده برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برای انتقال ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این پرواز در روز بیستم تیرماه (۱۰ جولای) سال جاری انجام خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سایت غنی سازی نطنز پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین هواپیمایی جمهوری اسلامی انتقال ایرانیان بلاروس پرواز فوق العاده سایت غنی سازی نطنز پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده

بلاروس در دکترین دفاعی اصلاح‌شده این کشور با انتقاد از نقش ناتو در سلطه آمریکا بر منطقه اروپا، مخالفت خود با گسترش این ائتلاف نظامی و نظامی‌سازی کشور‌های عضو آن یا کشور‌هایی که قصد عضویت در آن دارند را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، طبق اصلاحیه دکترین دفاعی بلاروس که روز گذشته (پنج‌شنبه) به تایید کنگره ملی خلق بلاروس رسید، این کشور مخالف گسترش ائتلاف نظامی ناتو و نظامی‌سازی کشور‌های عضو آن است، اما مینسک آماده برقراری گفتمان فعال در این زمینه است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که در این دکترین آمده است: جمهوری بلاروس گسترش ادامه‌دار ناتو و نظامی‌سازی کشور‌های عضو آن یا کسانی که به دنبال ملحق شدن به این ائتلاف نظامی-سیاسی هستند را نمی‌پذیرد و این اقدامات را روندی خطرناک می‌داند که احتمال بروز درگیری نظامی را افزایش می‌دهد. در عین حال، جمهوری بلاروس آماده ازسرگیری گفت‌وگوی فعال با این کشور‌ها در حوزه نظامی به شرط متوقف شدن لفاظی‌ها و اقدامات خصومت‌آمیز آن‌ها علیه جمهوری بلاروس است.

طبق این سند، ناتو موجب سلطه آمریکا بر اروپا شده است و مینسک انتقال احتمالی تسلیحات اتمی به "کشور‌های همسایه غیردوست" را تهدید تلقی خواهد کرد.

در دکترین دفاعی اصلاح‌شده بلاروس همچنین مطرح شد که این کشور مشارکت کشور‌های سازمان ملل و در سازمان امنیت و همکاری در اروپا را عامل تامین‌کننده ثبات و امنیت جهانی و منطقه‌ای دانسته و با سوء استفاده از سازوکار‌های این سازمان‌ها برای اعمال فشار بر کشور‌های مستقل مخالف است.

دیگر خبرها

  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است