Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه هیات امنای موسسه جدید معاونت امور فرهنگی برگزار و ایوب دهقانکار به عنوان مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه هیات امنای موسسه جدید معاونت امور فرهنگی (موسسات ادغام شده نمایشگاه‎های فرهنگی ایران، خانه کتاب و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان) صبح روز یکشنبه(15 تیرماه) به صورت غیرحضوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اعضای هیات مدیرۀ موسسه جدید منصوب شدند که عبارتند از: ایوب دهقانکار، علیرضا اسماعیلی، سعید جلالی، حسین سیفی، محمدمهدی ایمانی‎پور، محمدجواد مرادی‎نیا و محمد ناصرزاده شریفی.

همچنین در این جلسه با تصمیم اعضا، ایوب دهقانکار به عنوان مدیرعامل موسسه جدید انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، ساماندهی و تغییر ساختار در موسسات تابعه معاونت فرهنگی برای بهره‌گیری بیشتر از فضای مجازی در فعالیت‌های فرهنگی،  استفاده از ظرفیت‌های مغفول قانونی برای پویایی اقتصاد فرهنگ و تلاش برای ایجاد فرصت‌های اقتصادی جدید در سطح ملی و بین‌المللی‌، ارتقای فعالیت‌های ادبی و به ویژه حفظ و توسعه زبان فارسی و صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرا و افزایش بهره‌وری در اداره موسسه، از رویکردهای اصلی در ساختار جدید است.

 اعضای هیئت امنای موسسۀ جدید که با تایید و امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده‎اند عبارتند از: سر کار خانم لادن حیدری و آقایان محمد علی مهدوی‌راد، محمد مهدی معراجی، مسعود کرباسیان، احمد مسجد جامعی، علی اصغر کاراندیش، هومان حسن‌پور محمدرضا بایرامی، اسماعیل امینی، محمدرضا بهمنی و محسن  جوادی. پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایوب دهقانکار معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور فرهنگی موسسه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب و معرفی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری خبر داد.

اسماعیل چمنی ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی با بیان اینکه معیارهای انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که روز گذشته در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • فصل جدید آبی
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری