Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:26:31 GMT

خطر شیوع مجدد کرونا در پیشوا جدی است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۱۱۸

خطر شیوع مجدد کرونا در پیشوا جدی است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: خطر شیوع مجدد کرونا در پیشوا جدی است و ماسک زدن باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مشخص نیست این ویروس تا چه زمانی تداوم داشته باشد و تا زمان پایان آن، حضور در اجتماعات تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در حال حاضر ماسک زدن بهترین راه برای پیشگیری و کاهش شیوع ویروس است و با توجه به اجباری شدن استفاده از ماسک در  اماکن عمومی لازم است تا همگی نسبت به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک مبادرت نمایند.

 

عباسی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تمام کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید ماسک داشته باشند در غیر این صورت آن کارمند اجاره ورود به اداره نخواهد داشت و غیبت می‌خورد.


 
فرماندار پیشوا به هموطنان نیز هشدار داد و تصریح کرد: شهرستان پیشوا در وضعیت سفید قرار دارد اما در صورت عدم توجه به مسائل بهداشتی خطر شیوع مجدد بیماری در پیشوا وجود دارد و برای مدیریت و کنترل این شرایط همچنان نیازمند کمک و همراهی مردم هستیم.

 

وی در پایان بیان کرد: همه انسان‌ها در حفظ سلامتی جامعه رسالت و وظیفه اخلاقی و دینی دارند و در این راستا باید تلاش کنیم تا استفاده از ماسک در بین مردم به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونا استفاده از ماسک عباسی فرماندار پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد

در پی بارش‌های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگاران در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودرو‌ها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد