Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک از شاگرد خود به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس یاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از SID، فصل جاری لیگ برتر انگلیس با قهرمانی لیورپول رو به اتمام است ولی هنوز درباره انتخاب برترین بازیکن فصل تصمیم گرفته نشده است.

کوین دی بروین، هافبک بلژیکی منچسترسیتی یکی از خوب های این فصل بوده است و روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک نیز از او به عنوان بهترین بازیکن فصل یاد کرد و گفت: من بازی های مربوط به دی بروین را تماشا می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازی سیتی مقابل لیورپول را تماشا کردم. بله! قرمزها بهترین تیم در فصل لیگ برتر بودند، آنها قهرمان شایسته ای هستند ولی در عین حال کوین دی بروین  بهترین بازیکن لیگ بود.

او در ادامه گفت: کوین قادر است در موقعیت های مختلف بازی کند. او با موقعیت های مختلف در این زمینه سازگار است. وقتی مسابقه بین سیتی و لیورپول را تماشا کردم برای من کاملاً واضح بود که از یک طرف بهترین تیم فصل را می بینیم و از طرف دیگر بهترین بازیکن.

این فوتبالیست ۲۹ ساله در این فصل ۱۱ گل به ثمر رسانده و در ۳۱ بازی لیگ برتر ۱۹ پاس گل داده است. لیورپول نیز چند هفته پیش از موعد قهرمان انگلیس شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روبرتو مارتینس کوین دی بروین تیم فوتبال لیورپول انگلیس بهترین بازیکن دی بروین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!

شب گذشته پس از ۱۴ سال اورتون در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول به برتری رسید تا امید قهرمانی تیم کلوپ کمتر از قبل شود. باید معجزه‌ای شود تا آرسنال و سیتی بگذارند تا جام به لیورپولی‌ها برسد. پس از این باخت، ویرجیل فن دایک مصاحبه‌ای تند و آتشین داشت و از کلمات متفاوتی نیز استفاده کرد.


استفاده کلمه «آنها» به جای «ما» نشان می‌دهد که اختلاف در تیم لیورپول بالا گرفته و فن دایک از نمایش هم‌تیمی‌های خود سخت عصبانی است. این در حالی است که پیش‌تر نیز، رابرتسون، دیگر مدافع تیم شدیداً از مهاجمان لیورپول انتقاد کرد و گفت که باید آن‌ها گلزنی کنند!


فن دایک در ادامه گفت: اگر ما به صورت کلی به همین شکل بازی کنیم، هیچ تقابلی را در زمین برنده نشویم و خیلی راحت ضربه کاشته به بازیکنان بدهیم، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت. مدافع لیورپول از ناراحتی شدید خود پس از شکست صحبت کرد و اظهار داشت که باید تمام بازیکنان لیورپول امشب در آیینه خودشان را نگاه کنند و اگر همه توانشان را گذاشتند، عملکردشان را بازبینی کنند.


فن دایک مدعی شد که لیورپول که مدعی قهرمانی است، نباید مقابل تیمی که مدعی سقوط است این گونه بازی کند. او گفت «با نمایش امروز خودمان خواستیم که کورس قهرمانی جا بمانیم!»

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه