Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:07:00 GMT

روانی با صدای حبیب رضایی آمد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۹۹۶

روانی با صدای حبیب رضایی آمد

حبیب رضایی فیلم سینمایی «روانی» ساخته آلفرد هیچکاک را برای نابینایان پرده‌خوانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سوینا، این گروه نسخه پرده‌خوانی‌ شده فیلم سینمایی کلاسیک «روانی» ساخته آلفرد هیچکاک را روز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه منتشر می‌کند.

این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از رادیو سوینا پخش خواهد شد و پس از آن، روی سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب رضایی، بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون «روانی» را پرده‌خوانی کرده است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی www.sevinagroup.com به فایل فیلم‌های سینمایی صوتی دسترسی داشته باشند.

سوینا (سینمای ویژه نابینایان) هر ماه، دو فیلم سینمایی کلاسیک خاطره‌انگیز را با همراهی هنرمندان پرده‌خوانی می‌کند.

این گروه پیش‌تر نسخه صوتی فیلم‌های سینمایی کلاسیک «کازابلانکا» با صدای سحر دولتشاهی، «دزد دوچرخه» با صدای محسن بهرامی و «بر باد رفته» با صدای شبنم مقدمی را منتشر کرده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حبیب رضایی پرده خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از ارسال یک‌هزار ۵۰۰ اثر به جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم در استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

سعید زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) این جشنواره را راستای اشاعه فرهنگ رضوی دانست و اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های مختلف با 7 عنوان برگزار می‌شود که بخش چاووش‌خوانی و منقبت‌خوانی، پرده‌خوانی و نقالی، عکس روستایی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم در روستای سر کره دشتستان را 13 اردیبهشت اعلام و بیان کرد: در این بخش یک‌هزار و 500 اثر ارسال شده که یک‌هزار و 467 اثر به بخش عکس روستایی، 55 اثر به گروه سرود روستایی، 30 اثر به بخش گروه نمایشی و 31 نفر هم در بخش نقالی و چاووشی‌خوانی حضور دارند.

معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) یکی از ویژگی این جشنواره را میزبانی مردم روستای سر کره دشتستان از مهمانان دانست و اضافه کرد: مردم منازل روستایی خود را در اختیار شرکت‌کنندگان در ششمین دوره جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم در روستای سر کره دشتستان قرار داده‌اند و روستاییان در بخش اسکان، ایاب و ذهاب، پذیرایی سه وعده صبحانه، نهار و شام از شرکت‌کنندگان این جشنواره استقبال می‌کنند.

زمانی با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم در روستای سر کره دشتستان مسئولان کشوری و استان بوشهر حضور دارند، گفت: آثار شرکت‌کنندگان این بخش از 13 استان است که تا روز جمعه ادامه دارد. در پایان این جشنواره نمایشگاه عکس آثار هنرمندان روستایی با 65 اثر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) اضافه کرد: در بخش شعر جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در 4 زبان فارسی، ترکی، عربی و کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

زمانی با اشاره به بخش روستایی این جشنواره خاطرنشان کرد: در بخش عکس روستایی در 2 بخش آزاد و عکاسان حرفه‌ای یک‌هزار و 467 اثر با دوربین و موبایل به دبیرخانه ارسال شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار معلمان
  • بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)
  • فیلم| هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار رهبر با معلمان
  • فیلم/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب
  • پشت‌پرده گزارش جدید بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی چیست؟
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند