Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:31:18 GMT

سارق احشام در گناوه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۱۰۱۴

سارق احشام در گناوه دستگیر شد

سرهنگ حسین احمدی روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی روستای شول با اقدام‌های اطلاعاتی یک نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات هماهنگ متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی گفت: متهم در بازجویی فنی ماموران پلیس به پنج  فقره سرقت احشام اعتراف کرد.

وی غفلت مالباختگان را موجب سرقت‌های صورت گرفته  توسط سارقان دانست و از مردم خواست، با رعایت اصول حفاظتی و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از دستبرد اموالشان کوتاه کنند.

ساکنان روستاهای شهرستان‌های گناوه و دیلم استان بوشهر در چند روز اخیر اظهار کرده بودند سرقت احشام  در این مناطق فعال شده و با دزدیدن دام‌ها خواب از چشم آنها ربوده‌ شده ‌ست.

شهرستان ساحلی و گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها سرقت دام و طيور گناوه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت دام و طيور گناوه انتظامی سرقت دام و طيور گناوه انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح پایش سارقان سابقه دار در این محدوده خبر داد و اعلام کرد که برپای ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه‌دار، پابند الکترونیک نصب شده است.

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی کرمی با اشاره به اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از اسفندماه سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: اجرای طرح پایش سارقین سابقه دار به صورت جدی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان های تابعه آن وارد فاز عملیاتی شده و در جریان اجرای این طرح تاکنون برپای تعداد ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه دار، پابند الکترونیکی نصب شده است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح مذکور در انتظامی غرب استان تهران شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در غرب استان تهران بودیم.

کرمی تصریح کرد: با تداوم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت، کنترل لحظه‌ای سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در دستورکار پلیس قرار گرفته و از اثرات مطلوب آن می‌توان به افزایش ۴۸ درصدی نسبت کشف به وقوع سرقت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران شناخت پاتوق‌های اجتماع سارقان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های باندی توسط سارقان از مزایای مهم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار