Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید محمدزاده در برنامه کافه آپارات در واکنش نسبت به انتقاداتی که از فعالیت تبلیغاتی او مطرح می‌شود گفت: اگر جانی دپ تبلیغ می‌کند تاثیر می‌گذارد روی کار هنری‌اش؟ حتما این تبلیغات تاثیر بهتر در کار ما می‌گذارد تا انتخاب‌های بهتر بکنیم.

او در ادامه گفت: وقتی سن و سالت می‌رود بالا باید حواست باشد که خودت را به هرجایی نفروشی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من کاری کردم که رابرت دنیرو هم انجام داده. خیلی‌ها تبلیغ کردند، چرا فقط درباره من این حرف‌ها زده شد؟ همین عطر من را افراد دیگر هم بیرون دادند، هیچ حرفی زده نشد.

محمد زاداه درادامه گفت: چرا فقط دنبال این هستیم آدم‌ها را بکوبیم؟! اگر رونالدو تبلیغ می‌کند به این معنی نیست که نمی‌تواند در زمین گل بزند. حتما در بازیگری اگر حواس و تمرکزم باشد می‌توانم اتفاقات بهتری را رقم بزنم. قطعا آدم‌ها من را با تبلیغاتم به یاد نمی‌آورند. چون من می‌دانم چه فیلم‌هایی را دارم بازی می‌کنم.

وی افزود: حتما اگر تعریف شده از بازی من، اگر تبلیغ کردم نباید از تعریف‌شان پشیمان بشوند. می‌دانم «قورباغه» دارد می‌آید بیرون و فیلم‌های دیگر و من می‌دانم مسیرم را دارم چجوری می‌روم جلو.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نوید محمد زاده بازیگر سینما تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش جام جم آنلاین، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه ۸۳ روی ضربه پنالتی‌ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به ۱۲۰ دقیقه ببرد.

در وقت‌های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در ۸ تیم برتر را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است