Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار مهر، پروژه احداث سالن اجتماعات جدید در گلستان شهدا را با هدف تکریم خانواده شهدا و ساخت سالن اجتماعات مذهبی و اجتماعی در شأن مردم شهیدپرور اصفهان، با سازه‌ای خاص و طراحی متفاوت و ممتاز عنوان کرد و افزود: عملیات نازک کاری این پروژه واقع در منطقه ۶ شهرداری درتاریخ ۲۴ فروردین ۹۸ آغاز و بهره برداری آن به روزشمار افتاده است و تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه تاکنون ۸۰ درصد و عملیات اجرایی پروژه شامل چهارهزار و ۲۰۰ مترمربع پوشش سقف، چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع نماکاری، چهار هزار متر مربع سازه فضا کار، کف سازی، تأسیسات برقی و مکانیک و پارکینگ و محوطه سازی بوده است.

معاون عمرانی شهرداری از ویژگی‌های خاص طراحی و معماری این بنا اجرای پوشش سقف هذلولی و اجرای نمای سنتی و مدرن با رویکردی ایرانی اسلامی اعلام کرد و گفت: هزینه عملیات اجرایی و آزادسازی این پروژه را تاکنون ۷۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که به تفکیک ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه عملیات اجرایی و ۴۰ میلیارد تومان هزینه آزاد سازی است.

کد خبر 4956081

منبع: مهر

کلیدواژه: گلستان شهداي اصفهان پروژه عمرانی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور