Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت AFC نوشت به نظر می‌رسد تنها مسئله در لیگ برتر ایران، زمان قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس مسئله مهم است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، گزارشی درباره هفته گذشته مسابقات لیگ کشورهای ازبکستان، ایران و تاجیکستان منتشر کرد.

در بخشی از گزارش آمده است: در فاصله هفت هفته تا پایان مسابقات و با 12 امتیاز بیشتر از نزدیک‌ترین رقیبان، به نظر می‌رسد مسئله این است که پرسپولیس، چه زمانی به چهارمین سال متوالی به قهرمانی لیگ برتر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت قرمز کمال کامیابی‌نیا در نیمه اول هم نتوانست مانع تیم یحیی گل‌محمدی شود و تنها گل مهدی ترابی در دقیقه 66، پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر شاهین بوشهر را تثبیت کرد.
تساوی بدون گل مقابل سایپا، شانس سپاهان برای گرفتن مدافع عنوان قهرمانی را کاهش داد و شهر خودرو هم با برتری خارج از خانه مقابل گل‌گهر، با تفاضل گل کمتر به جایگاه سوم جدول رسید.

برمک: تنها تیمی که با ماجرای کرونا اسیر حاشیه نشد، پرسپولیس بود

در حالی که به نظر می‌رسد مبارزه برای قهرمانی، یکطرفه پیش می‌رود، فوتبال ایران تحت تاثیر ویروس کووید19 است و دو دیدار با ابتلای بازیکنان زیادی از استقلال و فولاد خوزستان به کرونا به تعویق افتاد. سازمان لیگ فوتبال ایران پیش‌تر اعلام کرده بود اگر تست کرونای پنج بازیکن از تیمی مثبت شود، دیدارهای این تیم به زمان دیگری موکول می‌شود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بیشتر بخوانید... رسول‌پناه: لیگ ادامه داشته باشد یا لغو شود، پرسپولیس قهرمان است/ امیدوارم آنتورپ به تعهداتش عمل کند پرسپولیسی‌ها چقدر پاداش می‌گیرند؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تایلند نیز به مانند ایران، به سختی و در ضربات پنالتی توانست از سد تیم ملی تاجیکستان گذشته و به فینال رقابت های جام ملت های آسیا راه یابد. میزبان این دوره از مسابقات، باید فردا در بازی پایانی به مصاف ایران برود.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 گفت: هر دو تیم مسابقه‌ای بسیار پُرچالش پیشِ رو خواهند داشت. آنها پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا هستند. ما به‌عنوان میزبان مسابقات دوست داریم تورنمنت را با شکست ایران به پایان برسانیم.

وی با اشاره به دو پیروزی دشوار تایلند مقابل عراق و تاجیکستان توضیح داد: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند، قدرت مهمی به تایلند اضافه می‌کنند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به خاطر حمایت آنها پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار فینال نیز همین حمایت را داشته باشند. ایران نسبت به گذشته برنامه‌های متفاوتی دارد و در این تورنمنت، رقبا را به آسانی قبل شکست نداده است، حالا همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی تایلند با بیان اینکه به شاگردانش گفته است فرصت بسیار خوبی برای قهرمانی دارند، گفت: دو بازی اخیر ما به وقت اضافه رسیده است و خستگی بازیکنان طبیعی است، همچنین دو بازیکن خودمان را از دست داده‌ایم و 10 بازیکن در اختیار داریم (بدون احتساب دو دروازه‌بان). کارمان به خاطر خستگی سخت‌تر است، اما اینها بهانه نیست و می‌خواهیم با بهترین شرایط آماده شویم.

همچنین محمد عثمان موسی بازیکن تیم ملی تایلند در این نشست خبری گفت: این اولین تورنمنت آسیایی من است و بسیار آماده هستم. بازی خیلی دشواری پیشِ رو داریم، چون ایران رقیب ماست. فرصت خوبی برای تاریخ‌سازی در تایلند پیشِ رو داریم و باید برای پیروزی تلاش کنیم. در بازی قبلی محروم بودم و به همین خاطر، فرصت بیشتری نسبت به سایر بازیکنان برای استراحت داشتم.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند از ساعت 14:30 فردا در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!