Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینو محرز در مورد شایعه ورود بیماری طاعون خیارکی به کشور اظهار کرد: موضوع ورود طاعون خیارکی به کشور اساساً کذب است و هیچ گزارش رسمی در مورد ابتلای افراد به این بیماری در کشور طی هفته‌های گذشته نداشته‌ایم.

وی افزود: بخش اپیدمیولوژی حوزه سلامت، به صورت بسیار دقیق این موضوع را رصد کرده است که مشخص شد این بیماری در میان جوندگان دیده شده و گزارشی در مورد انسانی بودن این بیماری دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته کشوری مبارزه با بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: البته که طاعون به خودی خود جای نگرانی دارد اما در سالهای اخیر در ایران بیماری طاعون کنترل شده است و راه درمانی این بیماری هم فقط مصرف آنتی بیوتیک است.

محرز بیان کرد: از مردم می‌خواهم که در میان فضای اضطرابی ناشی از شیوع ویروس کرونا خودشان را درگیر شایعات فضای مجازی نکرده و فقط اخبار را از مراجع رسمی دریافت کنند.

* ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا حالا لاک پشت دو سر دیده بودین؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حرکت لاک پشت‌های تازه متولد به سوی دریا (فیلم) فوتبال بازی کردن خنده‌دار لاک پشت غول‌پیکر (فیلم) لاک پشت‌هایی که استاد حفظ تعادل هستند (فیلم)

دیگر خبرها

  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • تا حالا لاک پشت دو سر دیده بودین؟ (فیلم)
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد