Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عبدالرضا قاسمپور ادامه داد: به دلیل افزایش تعداد مبتلایان، بستری‌ و فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در فارس، احتمالا تعدیل فعالیت‌ها در فارس طی هفته آینده تدوام یابد. تصمیم‌گیری در این خصوص طی دو روز آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون تصمیمی مبنی بر تعطیلی صنوف جدید در فارس گرفته نشده اما احتمالا شاهد تداوم تعطیلی‌ها در هفته آینده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمپور با بیان این‌که متاسفانه علی‌رغم ابلاغ به باغ‌ها و تالارهای پذیرایی برای تعطیلی، اما همچنان عده‌ای تخلف می‌کنند، افزود: چندین باغ، رستوران و تالار پذیرایی که تخلف کرده‌اند، پلمب شدند و نظارت‌ها بر این اماکن ادامه دارد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: اگرچه طی روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری و فوتی در استان هستیم اما هنوز فارس در مرحله هشدار و قرمز قرار نگرفته و در صورتی که مردم رعایت نکنند، شاهد ایجاد شرایط بدتر خواهیم بود.

وی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کادر درمان استان، از مردم خواست تا استفاده از ماسک را برای خود یک تکلیف شرعی و قانونی بدانند و اظهار کرد: استفاده از ماسک ارزان‌ترین و راحت‌ترین راه پیشگیری از کرونا است.

قاسمپور با بیان اینکه شرایط سختگیرانه و تعطیلی در ۴ شهرستان قرمز استان ادامه دارد، از هیات امنا و مسئولان پاساژها در فارس خواست تا از ورود افراد بدون ماسک خودداری کنند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر این‌که در اداره‌ها نیز در صورت رعایت نکردن ارباب رجوع خدمتی به آنان ارائه نخواهد شد، افزود: به همه مدیران استان ابلاغ شده که از ورود افراد مشکوک به کرونا جلوگیری کنند.

کد خبر 529066 برچسب‌ها استان‌ فارس كرونا در ايران بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس كرونا در ايران بیماری بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی