Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@08:14:24 GMT

کشف 240 کيلوگرم مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۱۹۷۲

کشف 240 کيلوگرم مواد مخدر

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از تداوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر3) خبر داد و گفت: کشف 240 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 72 نفر از عوامل مرتبط با آن از جمله اقدامات انجام شده بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس ، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با حضور تعدادی از پلیس های تخصصی مانند آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، امنیت عمومی و امنیت اقتصادی ظرف مدت 48 ساعت اخیر در نقاط مختلف استان از جمله کرمانشاه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کشف 240 کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمده آن را تریاک تشکیل می دهد، افزود: 3 باند عمده تهیه و توزیع منهدم، 6 دستگاه خودرو توقیف و 27 واحد مسکونی و صنفی نیز در این راستا پلمب شد.
سردار جاویدان تصریح کرد: 72 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، توزیع و حمل کنندگان و دیگر عوامل مرتبط با مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه و با اشاره به انهدام 4 باند سرقت و دستگیری تعدادی سارق و مالخر توسط پلیس آگاهی، ادامه داد: کارآگاهان در این طرح 11 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه تعداد زیادی قطعات خودرو نیز کشف کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی نیز موفق به کشف 25 هزار و 500 لیتر سوخت و 6 و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق که عمدتا لوازم خانگی و قطعات خودرو بود، شدند.
سردار جاویدان همچنین از دستگیری 6 نفر از اخلالگران بازار ارز و کشف مقدار زیادی ارز غیرمجاز و تقلبی به ارزش یک میلیارد و 460 میلیون ریال شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از 120 مورد سرکشی و نظارت بر کار اصناف توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: در این راستا 31 واحد متخلف پلمب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز