Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با پیگیری های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مساعدت دکتر تقوی نژاد؛ معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت و بعد از انجام مراحل قانونی، بیمارستان لنده آماده کلنگ زنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جلال پوران فرد افزود: این پروژه در روزهای آینده با حضور یکی از مقامات وزارتی کلنگ زنی و روند ساخت آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به خبر خوش دیگری اشاره نمود و ابراز داشت: خوشبختانه طی روزهای آینده نیز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید مفتح یاسوج پس از سالها انتظار و مرکز ام آر آی پیشرفته بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

پورانفرد همچنین با اشاره به ترمیم حقوق و مزایای کارکنان مشاغل کارگری، اذعان داشت: به جد پیگیر افزایش ضریب حقوق نیروهای مشاغل کارگری( تبصره 4 قدیم) هستیم و در این راستا مکاتباتی با معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی وزارت نیز صورت گرفته است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی این مکاتبات و پیگیری ها خواستار ترمیم حقوق و مزایای این قبیل کارکنان که در صف اول مبارزه با بیماری کرونا بوده و مکمل اصلی درمان در بیمارستان ها می باشند، شدیم تا این نیروها با انگیزه بیشتری به خدمت رسانی ادامه دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلنگ زنی توسعه مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد