Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: اعتراف می‌کنم در بخش مسکن دولت یازدهم عقب‌ماندگی زیادی داشته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در هفته جاری تصمیمات خوبی نسبت به مسکن، بورس و ارز اتخاذ کردیم، البته در موضوع مسکن اعتراف می‌کنم که عقب‌ماندگی در دولت یازدهم داشتیم چرا که برخی طرح‌های ما اجرایی و عملیاتی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش کردیم مسکن‌های ناتوان و بدون خدمات را به جایی برسانیم و دچار عقب‌ماندگی شدیم و در دولت دوازدهم با تلاش فراوان باید این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

به‌روزرسانی می‌شود...

منبع: آنا

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور مسکن عقب ماندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم