Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: انجام هرگونه عملیات ساختمانی از قبیل خاک‌برداری، گودبرداری و تخلیه مصالح هنگام شب تا سپیده ممنوع است و در صورت گزارش شهروندان با خاطیان مطابق قانون برخورد می‌شود. تاریخ انتشار: 11:11 - 18 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۷۷۱

عباس قاسمی در گفت‌و‌گو با میزان، درباره مزاحمت برای مردم از طریق پروژه‌های ساختمانی بیان کرد: بر اساس ماده ۱۲ قانون مقررات ملی ساختمان، هیچ شهروند، مالک و سازنده‌ای حق ندارد در اجرای پروژه ساختمانی موجبات آزار به همسایگان و عابران را فراهم کند و در صورت شکایت از وی باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب اراک ادامه داد: انجام عملیات ساختمانی به خصوص خاک‌برداری با ماشین آلات سنگین در زمان استراحت شهروندان موجب سلب آسایش عمومی می‌شود و بر همین اساس به تمامی دستگاه‌های مسئول اعلام شده که از صدور مجوز برای عملیات ساختمانی و خاک برداری هنگام شب پرهیز کنند و در صورت صدور با مرتکبین برخورد قضایی می‌شود.

وی بیان کرد: این اقدامات از طرف دادستانی در جهت حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی انجام می‌گیرد و برای این نهاد دادرسی چیزی مهم‌تر از تامین آرامش و آسایش شهروندان نیست.

بیشتر بخوانید: جمع‌آوری زباله‌گردهای شهر اراک با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا

قاسمی اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از شهروندن در روزهای گذشته با تماس به مراجع انتظامی و قضایی، به اجرای عملیات‌های ساختمانی هنگام شب اعتراض و شکایت داشتند که بلافاصله ماموران انتظامی به محل‌های مذکور اعزام و ضمن تعطیلی عملیات، مالکان به دستگاه قضایی فراخوانده می شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان اراک گودبرداری حقوق عامه عملیات ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است

معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت بیان کرد: فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • سازمان ملل: هرگونه عملیات نظامی در رفح عواقب فاجعه باری خواهد داشت
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان