Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@07:52:34 GMT

شرکت فورد برند Bronco را معرفی خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۲۶۳۲

شرکت فورد برند Bronco را معرفی خواهد کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همان‌طور که مشخص است، شرکت فورد در نظر دارد تا مدل‌های جدیدی از خودروهای Bronco را به مخاطبین خود معرفی کند. این اتومبیل‌ها همچنین مدتی پیش توسط یک پهپاد در حال آزمایش دیده شدند و تصاویری از آن‌ها منتشر شد. حالا خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد عنوان Bronco قرار است به تنهایی یک برند مجزا و قدرتمند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر طبق انتظار، برند جدید شرکت فورد قرار است با عرضه مدل‌های دو و چهار در Bronco 2021 آغاز به کار کند و همچنین مدل کراس‌اوور Bronco Sport را در خود جای دهد.  گفتنی است؛ این سه اتومبیل قرار شده تا در تاریخ ۱۳ جولای، کمتر از یک هفته دیگر، به دنیای اتومبیل معرفی شوند و نمایی تازه را به مخاطبین نشان دهند.

بیشتر بخوانید

نسل بعدی سری GT شرکت فورد در چند رنگ عرضه خواهد شد ویژگی اتومبیل‌های Bronco

برخلاف دیگر کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای شرکت فورد، مدل‌های برانکو تحت آزمایش‌های سخت برای مقاوم‌سازی قرار می‌گیرند تا برای استفاده در مناطق مختلف مناسب باشند. این خودروها به صورت پیش فرض قابلیت رانش چهار خودرو را با خود به همراه دارند و همچنین سیستم مدیریت کنترل اتومبیل متفاوت و کارآمدی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهند. بر اساس ادعای شرکت سازنده این اتومبیل‌ها با استفاده از سیستم مذکور می‌توانند در هر نوع زمینی که خریدار تمایل دارد مقاوم عمل کنند و دچار مشکل نشوند.

همچنین گفته‌ می‌شود زبان طراحی اعمال شده بر روی اتومبیل‌های جدیدترین برند تحت حمایت فورد قرار است با دیگر محصولات این مجموعه تفاوت داشته باشد. این اتومبیل‌ها با این‌که قرار است Ford Bronco و Ford Bronco Sport نام داشته باشند اما روی قسمت جلویی آن‌ها عنوان برند Bronco قرار خواهد گرفت و دیگر علامت معروف آبی رنگ Ford حضور نخواهد داشت.  با توجه به آن‌که این اتومبیل‌ها دیگر برند خود را دارند انتظار می‌رود در آینده نه چندان دور کاربران شاهد معرفی مدل‌های جدیدتری برای این خانواده باشند. در مجموع می‌توان گفت برند جدید شرکت فورد مخلوطی از خودروهای جیپ، لند روور و فورد است و به نوعی ترکیبی از همه آن‌ها به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فورد شرکت فورد برند Bronco اتومبیل ها شرکت فورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟

قوانین ارث تعیین کننده افراد واجد شرایط برای دریافت سهم از اموال فرد فوت شده و میزان سهم هر یک از وراث است؛ در قانون مدنی ایران، سهم هر یک از وراث در قانون به طور دقیق مشخص شده است و با توجه به طبقه وراثی و درجه قرابت آنها با متوفی متفاوت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرنشینی مستلزم رعایت قوانین و قواعد شهری است و کارشناسان بر این باورند شهرنشینان هنگامی که به حقوق یکدیگر احترام بگذارند و به مسئولیت‌های خویش در برابر شهر و اجتماع عمل کنند، به «شهروند» ارتقا پیدا می‌کنند.

حقوق شهروندی نیز مجموعه حق‌هایی است که هر کدام از شهروندان از آن برخوردارند و باید توسط دیگر شهروندان و حاکمیت رعایت شود، حقوق شهروندی در ایران نیز مانند بسیاری از کشورها پذیرفته شده است که بارزترین و مهم‌ترین نمود آن قانون اساسی است که در اصول ۳۲، ۳۴، ۳۵، ۳۷، ۳۸ و ۳۹ به آن اشاره شده است.

یکی از موضوعات قابل توجه حقوق شهروندی، موضوع ارث خواهر و برادر ناتنی است؛ طبق قوانینی که برای تقسیم ارث در نظر گرفته شده، تنها کسانی از متوفی (کسی که فوت شده) ارث می‌برند که با او رابطه سببی یا نسبی داشته باشند؛ رابطه نسبی به رابطه خونی مانند ارتباط بین فرد با پدر و مادر یا فرزندان و خویشاوندانش گفته می‌شود؛ در صورتی که فردی با دیگری ازدواج کرده باشد، رابطه بین آن‌ها از نوع سببی است و تقسیم ارث طبق این رابطه بین آن‌ها انجام خواهد شد.

گاهی مواقع ممکن است پدر یا مادر متوفی (کسی که فوت شده) از قبل ازدواج کرده باشند، یا اینکه ازدواج مجدد داشته و از همسر دیگرشان صاحب فرزند شده باشند؛ در این شرایط باید وضعیت ارث خواهر و برادر ناتنی فرد نیز بر اساس انحصار وراثت مشخص شود.

منظور از خواهر و برادر ناتنی، افرادی است که از طریق پدر یا مادر با فرد رابطه نسبی خواهری و برادری دارند؛ طبق ماده ۸۶۷ قانون مدنی، خواهران ناتنی پدری و ناتنی مادری از متوفی (کسی که فوت شده) ارث می‌برند.

بر اساس مواد ۹۱۶ تا ۹۲۷ قانون مدنی، خواهر و برادر ناتنی، در طبقه دوم از طبقات و درجات ارث قرار دارند و در صورتی این افراد می‌توانند از متوفی (کسی که فوت شده) ارث ببرند که فرد دیگری در طبقه اول ارث وجود نداشته باشد؛ یعنی اگر متوفی (کسی که فوت شده) پدر، مادر، فرزند یا نوه (که جزو طبقه اول ارث هستند) داشته باشد، ارث به خواهر و برادر ناتنی نمی‌رسد.

در صورتی که در طبقه ارث چند برادر و خواهر ناتنی پدری وجود داشته باشد، سهم برادران دو برابر خواهر آن‌ها خواهد بود؛ اما در شرایطی که برادر و خواهر ناتنی مادری در طبقات ارث باشند، ارث به صورت مساوی بین آن‌ها تقسیم خواهد شد.

در شرایطی که خواهر و برادر ناتنی پدری و هم خواهر و برادر ناتنی مادری در طبقه ارث حضور داشته باشند، اگر خواهر و برادر ناتنی مادری، یک نفر باشد، یک ششم ارث به او ارث خواهد رسید، بقیه دارایی‌ها برای خواهر و برادر ناتنی پدری متوفی خواهد بود.

در صورتی که خواهر و برادر ناتنی مادری بیش از یک نفر باشند، یک سوم ارث به او ارث خواهد رسید و مابقی ارث برای خواهر و برادر ناتنی پدری خواهد بود؛ اگر در طبقه دوم ارث، پدربزرگ و مادربزرگ و خواهر و برادر متوفی (کسی که فوت شده) حضور داشته باشند، در صورت وجود یک خواهر و برادر ناتنی مادری فقط یک ششم ارث به فرد خواهد رسید؛ در شرایطی که از خویشاوند مادری، یک جد (پدربزرگ) یا جده مادری (مادربزرگ) حضور داشته باشد، یک سوم ارث به وی (یک خواهر و برادر ناتنی مادری) رسیده و بقیه ارث برای سایر وراث خواهد بود.

در شرایطی که خواهر و برادر ناتنی دارای خواهر یا برادر تنی باشند، خواهر و برادر ناتنی پدری ارث نمی‌برد و ارث تنها میان خواهر و برادر تنی و خواهر و برادر ناتنی مادری تقسیم خواهد شد.

کد خبر 750533

دیگر خبرها

  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت