Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: تاکنون ابلاغ رسمی به ما نشده است و من هم خبر جدایی‌ام را در رسانه‌ها شنیده‌ام. - اخبار ورزشی -

محمد نصرتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بحث جدایی‌اش از تیم گل ریحان البرز اظهار داشت: تاکنون نه ابلاغی به ما شده است و نه چیز دیگری. ما هم مثل همه مردم این چیزها را در رسانه‌ها دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ما که نمی‌دانیم مالکان باشگاه کجا هستند. 

وی در مورد اینکه دوباره در تمرینات گل ریحان شرکت خواهد کرد، گفت: همان‌طور که گفتم هنوز به ما چیزی نگفته‌اند و فقط شب گذشته یک تماس تلفنی با من داشتند. چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و من هم مثل شما این چیزها را در رسانه‌ها دیدم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ برتر نیز تصریح کرد: به هر حال پرسپولیس بازی‌هایش را برده و از آنطرف حریفانش نتیجه نگرفته‌اند. با این شرایط شانس تیم گل‌محمدی برای قهرمانی خیلی خیلی بیشتر شده است. شاید روی کاغذ همچنان تیم‌های دیگر برای قهرمانی امید داشته‌ باشند، اما شانس پرسپولیس بسیار بیشتر از دیگر تیم‌هاست.

نصرتی: از بازیکنانم راضی هستم/ داوری خوبی را شاهد بودیم

 

نصرتی در مورد دلخوری بازیکنان پرسپولیس از مدیران این تیم و اینکه گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی نیز به دلیل اختلافات موجود در باشگاه تهدید به استعفا کرده است،‌ گفت: باید حق و حقوق بازیکنان را بدهند. این همه هزینه برای بازیکنان خارجی می‌شود، چرا پول این بازیکنان را نمی‌دهند؟! باشگاه پول دارد به فیفا و مربیان خارجی بدهد، پول ندارد به بازیکنان خودمان بدهد؟ این تیم بهترین نتایج را گرفته است و باید دستمزد بازیکنان و مربیانش را تمام و کمال پرداخت کنند.

وی در مورد شکایت گابریل کالدرون و حکم سنگین 745 هزار دلاری فیفا علیه باشگاه پرسپولیس بیان کرد: من هم همین را می‌گویم. الان باید به خاطر حکم فیفا پول کالدرون را بدهند، اما به بازیکنان خودمان پول نمی‌دهند. بحث کالدرون هم به خاطر ضعف مدیران ماست. در رأس همه اینها باید وزیر ورزش به این مسائل ورود کند و ببیند برخی‌ها در این باشگاه‌ها چطور مدیریت می‌کنند. قبلاً‌ هم گفتم، من اگر مسئول بودم 10 مدیر آلمانی به کشور می‌آوردم تا فوتبال ما را اداره کنند!

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال گل ریحان تیم فوتبال پرسپولیس محمد نصرتی بیشتر بخوانید... اشاره AFC به فاصله ۱۲ امتیازی پرسپولیس با رقبا و شیوع کرونا در لیگ ایران میثاقیان: ملوان مانند استقلال و پرسپولیس است و اگر نباشد، فوتبال هیچ لذتی ندارد/ سپیدرود ۲ موقعیت داشت مدیران متخلف پرسپولیس و استقلال را پای میز محاکمه بیاورید/ مردم در فشار؛ مدیران بی‌خیال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رسانه ها تیم فوتبال گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، هر چند اعضای تیم پرسپولیس هیچ اعتراضی به انتخاب موعود بنیادی‌فر برای قضاوت او در بازی عصر دوشنبه نکرده‌اند اما  سابقه نشان می‌دهد سرخ‌ها با این داور مشکلاتی جدی داشته‌اند.

در بازی‌های این فصل تا اینجا تنها داور صاحب لایسنس قضاوت با کمک داور ویدئویی سه بار بازی‌های پرسپولیس را سوت زده که داوری دو تا از آنها بسیار پرحرف و حدیث شده است.

دربی رفت را هنوز پرسپولیسی‌ها از یاد نبرده‌اند. موعود در آن بازی تحت تاثیر جو مسابقه نتوانست قضاوت خوبی انجام دهد. در آن بازی بنیادی‌فر ارتباط خوبی با داوران عراقی اتاق VAR نداشت و در صحنه‌ای که می‌توانست حامدی‌فر را به‌خاطر تکل بسیار خشن روی پای دانیال اسماعیلی‌فر اخراج کند کوتاهی کرد. در آن صحنه بنیادی‌فر اصلا خطا را ندید و به‌زعم هواداران پرسپولیس با جای‌گیری غلط در تعیین نتیجه آن مسابقه و شاید قهرمانی لیگ تاثیرگذار بود. البته در آن صحنه داوران عراقی اتاق VAR هم به او کمکی نکردند.

بنیادی‌فر قبل‌تر قضاوت بازی رفت سپاهان – پرسپولیس را نیز برعهده داشت و با اینکه پرسپولیس در آن مسابقه بازنده شد و شهاب زاهدی هم با کارت قرمز از بازی بیرون رفت قضاوت او مورد اعتراض سرخ‌ها قرار نگرفت. موعود اما در اولین بازی سال جدید سرخ‌ها مقابل گل‌گهر در سیرجان هم نتوانست قضاوت جالبی داشته باشد و با اخراج اوسمار و نگرفتن پنالتی روی عالیشاه که بیشتر کارشناسان تائیدش کردند، دوباره در کانون توجه قرار گرفت.

موعود در آن مسابقه در نیمه اول به‌خاطر اعتراضش اخطار داد و در نیمه دوم  اوسمار را به‌خاطر اینکه دو قدم وارد زمین شد تا بگوید جان بازیکن حریف در خطر است با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. او در نیمه نخست هم خطای بازیکن گل‌گهر روی عالیشاه را پنالتی اعلام نکرد و به‌خاطر اعتراض عالیشاه به او کارت زرد داد و بعد از بازی هم مورد عتاب کاپیتان سرخ‌ها قرار گرفت که البته جواب عالیشاه را هم داد. بعد از آن بازی هم باشگاه پرسپولیس با وجود پیروزی در سیرجان بیانیه‌ای در واکنش به قضاوت بنیادی‌فر و اشتباهات تیم داوری منتشر کرد.
 

حالا بنیادی‌فر با این سابقه قضاوت در بازی‌های این فصل پرسپولیس قرار است دیدار فوق‌العاده حساس نساجی – پرسپولیس را در آن جو سنگین ورزشگاه وطنی قائمشهر قضاوت کند. درباره موعود و قضاوت‌هایش هیچ‌گونه پیش داوری نمی‌توان انجام داد به‌خصوص که او مستقیما از دوحه به قائمشهر می‌آید. سوت مهم‌ترین بازی این روزهای فوتبال قاره (فینال جام ملت‌های امیدها) را به صدا در آورده است. کاش او مثل همان بازی جسور و بی‌اشتباه باشد.

دیگر خبرها

  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!