Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به حواشی شرکت نکردن زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران گفت: به دلیل حادثه انفجار در کلینیک سینا مهر  و انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای تجریش از زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که فعالیت این بیمارستان زیر نظر او است دعوت کردیم که به دلیل مشغله کاری امکان حضور پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران افزود: روز سه شنبه(۱۷تیرماه) انتظار داشتیم آقای زالی در صحن شورای شهر تهران حاضر شود که اعلام شد به دلیل همزمانی با جلسه ستاد کرونا، معاون او در صحن شورای شهر تهران برای ارائه گزارش حاضر می‌شود.

نژاد بهرام بیان کرد: اعضای شورای شهر تهران به دلیل حاضر شدن معاون آقای زالی در صحن شورای شهر تهران جهت ارائه گزارش اعتراض کردند که رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی داد و در این زمینه تمامی اعضای شورای شهر تهران در نظر داشتند که اظهار نظر کنند.

او تصریح کرد: به دلیل تکثر تذکرها از سوی اعضای شورای شهر تهران، رئیس شورای شهر اعلام کرد که اعضای شورا تذکرها را به صورت مکتوب اعلام کنند و تعدادی از اعضای شورا نیز به دنبال این کار بودند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: من به عنوان یکی از اعضای شورای شهر تهران به دلیل زحماتی که نظام پزشکی در چند ماه اخیر کشیده است، عدم حضور آقای زالی در جلسه شورای شهر تهران را پذیرفتم.

نژاد بهرام در پاسخ به این سوال که آیا در ادامه باز هم از زالی پیرامون حادثه کلینیک سینا مهر دعوت می‌شود یا خیر؟ گفت: برنامه‌ای برای دعوت مجدد از آقای زالی نداریم.

بیشتر بخوانید

احتمال فروریختن ساختمان سابق وزارت بهداشت/ ۶۰۰ نفر در خطر مرگ هستند هیچ کدام از کارکنان شهرداری در اصلاح ساختار اخراج یا بیکار نمی‌شوند ثبت اطلاعات ساختمان‌های پایتخت در سامانه شفافیت تا انتهای تابستان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر آتش سوزی در خیابان شریعتی اعضای شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان یزد گفت: استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور داراست و این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه‌ای بالا است.

روح الله حیدری در حاشیه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به منظور همکاری و همراهی همه شرکت‌های بیمه‌ای در استان جهت ارائه بهتر خدمات بهینه بیمه‌ای به شهروندان یزدی جلسه سندیکای شرکت‌های بیمه در استان یزد شکل گرفت و در آن حول محور کارگروه‌های متعدد بحث و تبادل نظر شد و پیشنهادات خوبی نیز مطرح گردید.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در سال جدید خدمات بهتری را به مردم استان یزد ارائه دهیم خاطر نشان کرد: در طی سال‌های اخیر در استان یزد متأسفانه شاهد بلایای طبیعی هستیم، در این بین برخی از مردم و اهالی شهرها و روستاها فاقد بیمه‌نامه منازل مسکونی و اماکن تجاری خود هستند که در بلایای طبیعی دچار گرفتاری می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان تصریح کرد: شاهد این هستیم که پس از خسارت‌های وارده مردم به دستگاه‌های حمایتی مراجعه دارند و این معضلی برای مردم فاقد بیمه شده است.

حیدری افزود: لازم است با هماهنگی‌های بیشتر به مردم جهت تهیه بیمه نامه‌ها اطلاع رسانی شود تا بتوانند در زمان خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای مطالبه کنند.

وی تاکید کرد: به جهت تحقق این امر انتظار است تا مدیران استان همکاری و کمک داشته باشند تا شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند در راستای خدمات مؤثر واقع شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان گفت: یکی از اقداماتی که شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌دهند و در طی سال‌های گذشته آن را تقویت کردند بیمه‌های بازنشستگی به کمک بیمه‌های تجاری است، لذا توصیه ما به مردم استفاده از پارامترهای بیمه‌ای در این خصوص در شرکت‌های بیمه است.

حیدری با بیان اینکه استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور دارد ادامه داد: این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه بالا است و این جای خوشحالی و تبریک به مردم استان دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا با پوشش گسترده بیمه در استان در زمان حوادث، خسارت کمتری به مردم وارد شود و خسارت‌ها تا حدی جبران شود.

کد خبر 747129

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور