Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: خوزستان هنوز با وجود پنج حوزه پرآب از کم‌آبی و کیفیت نداشتن آب شرب رنج می‌برد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ «کریم حسینی»، نماینده مردم اهواز در مجلس، در نطق میان‌ دستور گفت: نطق‌های نمایندگان اهواز در 10 سال گذشته را مرور می‌کردم دیدم که مطالباتشان همان مطالباتی است که امروز هم باید آنها را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان هنوز با وجود پنج حوزه پرآب از کم‌آبی و کیفیت نداشتن آب شرب رنج می‌برد. مسئولان وزارت نیرو و شورای عالی آب آنقدر سرگرم پروژه‌های انتقال آب از خوزستان هستند که فرصتی برای آبرسانی به بیش از 700 روستا و اصلاح شبکه فاضلاب را ندارند. 

او افزود: خط قرمز نمایندگان انتقال، بدون در نظر گرفتن شرایط خوزستان است. آب کشاورزی، حق آبه رودخانه‌ها و تالاب‌ها مهم است. بعد از 24 سال طرح مقام مقام معظم رهبری، برای احیای زمین‌های کشاورزی، به علت تعلل مسئولین به سرانجام نرسیده است. خواستار احیای حقوق کارگران استان خوزستان هستم. متأسفانه گاهی به دلیل فساد اداری و مالی شاهد ضایع شدن حق کارکنان بوده‌ایم. قطعا در برخورد با فساد به ویژه در استان و ثبیت شرایط شغلی کارگران در کنار قوه قضاییه، خواهیم بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رهبری در آغاز مجلس یازدهم فرمودند در باب عدالت کشور نمره مطلوبی نداشته‌ایم. باید بگوییم که این نمره به مراتب در خوزستان بدتر بوده است. مردم استان خوزستان تاب بیکاری و استخدام‌های غیربومی را ندارند.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم