Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:34:08 GMT

سکانس‌هایی از فیلم انتظار

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۳۴۵۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «انتظار» به نویسندگی و کارگردانی امیر نادری محصول سال 1353 است. داستان در شهری ساحلی در جنوب ایران می‌گذرد. پسر نوجوانی که باید برای زن و مرد پیری هر روز ظرف بلوری پر از یخ ببرد، شخصیت اصلی فیلم است. پسر، ظرف خوش آب و رنگ بلوری را از در خانه‌ای که دست یک زن جوان از آن بیرون می‌آید، به دست زن می‌دهد و بی آن‌که صورت یا بدن زن را ببیند، ظرف یخ را به خانه زن و مرد سال‌خورده می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر که بی‌تاب فرارسیدن زمان یخ گرفتن است، یک روز که در شهر عزاداری است درِ خانه‌ای را که دست زن از آن بیرون می‌آید، باز می‌کند و به درون خانه می‌رود و صحنه‌های عجیبی از عزاداری زنان داخل خانه می‌بیند، پیرزنی که آن‌جاست متوجه حضور پسر می‌شود و او را تنبیه می‌کند و از خانه بیرون می‌اندازد. دفعه بعد که پسر برای گرفتن یخ به خانه می‌رود، دست چروکیده پیرزنی به جای دست جوان زن همیشگی، از در بیرون می‌آید تا کاسه را از پسر بگیرد و پر از یخ کند. حسن حیدری، زهره قهرمانی و فرزانه یوسفی در این فیلم مقابل دوربین فیروز ملک‌زاده بازی کردند. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون طاعون خیارکی سکانس برتر سینما ویدیو فیلم امیر نادری حسن حیدری سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژیل ویسنته با بهره‌مندی از علی علیپور در لیست بازیکنان خود، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران)، یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را در ورزشگاه دو بسا سکولو مقابل تیم رده چهاردهمی بوآویشتا برگزار می‌کند.

علی علیپور برخلاف دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال که مقابل موریرنسی و آروکا در ترکیب اولیه ژیل ویسنته حضور داشت، امروز برابر بوآویشتا از جمع 11 نفر اصلی خارج شده و نیمکت نشین است.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در 16 بازی این فصل لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که موفق شده دو گل به ثمر رساند و امیدوار است امروز هم با حضور تعویضی برابر بوآویشتا گلزنی کند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته 32 امتیازی است و در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و در صورت برتری مقابل بوآویشتا که دو امتیاز کمتر از آنها به دست آورده، شانس صعود سه تا چهار پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!
  • تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های کانادا + فیلم
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد