Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:34:04 GMT

جهش تولید همچنان در دستور کار نمایندگان است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۳۸۴۰

جهش تولید همچنان در دستور کار نمایندگان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره مخالفت مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: مخالفت نمایندگان با تشکیل کمیسیون ویژه بود اما موضوع جهش تولید همچنان در دستور کار نمایندگان است و در کمیسیون های تخصصی پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه علنی امروز را برعهده داشت، با اشاره به عدم حضور وزیر بهداشت و درمان در مجلس، اظهار داشت: قرار بود امروز مجلس شورای اسلامی جلسه ای با حضور وزیر بهداشت و درمان داشته باشد و وی گزارشی درباره عملکرد وزارتخانه خود به ویژه در موضوع مقابله با کرونا به نمایندگان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گویا مسئله ای اورژانسی پیش آمده بود و از سوی دولت با رئیس مجلس شورای اسلامی هماهنگ شد و از اینکه وزیر بهداشت امروز نمی تواند به نمایندگان گزارش دهد، عذرخواهی کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره مخالفت مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: مخالفت نمایندگان با تشکیل کمیسیون ویژه بود اما موضوع جهش تولید همچنان در دستور کار نمایندگان است و در کمیسیون های تخصصی پیگیری می شود.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: تشکیل کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات