Web Analytics Made Easy - Statcounter

چادرنشین از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تجلیل از خانواده های شهدا، جوانان انقلابی و فعالان مسجدی در این شهرستان خبر داد.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم به عنوان رویداد محله محور با استفاده از ظرفیت خودجوش و  با محوریت امام جماعت مسجد در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد به صورت ویژه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران طرح ملی سه شنبه‌های تکریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

وی اظهارکرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده طرح سه شنبه های تکریم در قالب یک رویداد محله محور و خانواده بنیان با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و ملاحظات محلی با محوریت مسجد و زیر نظر امام جماعت کانون امام علی(ع) به اجرا درمی‌آید.

 

چادرنشین افزود: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از جمله اهداف ملی این طرح  است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا، دیدار و تکریم از  «خانواده شهید محمدجواد مفتح» با حضور هیئت امنا مسجد امام جعفر صادق(ع)، پایگاه بسیج شهید مفتح، هیات مذهبی و امام جماعت این مسجد انجام شد.

چادرنشین تصریح کرد: با شناسایی فعالان و نخبگان فرهنگی هنری، دینی و علمی محله، برای تکریم و بارگزاری اطلاعات ایشان در سامانه بچه‌های مسجد و تکریم افراد معرفی شده در روزهای سه شنبه با حضور ائمه جماعات، هیئت امنا، مسئولان محلی و منطقه‌ای به منظور الگو سازی در سطح محله در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم انجام می‌شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم فرهنگی هنری امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، هفته ملّی جمعیت و روز ملّی گُل محمّدی و گلاب؛ جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

محمّدعلی فرجی افزود: این جشنواره نخستین بار با بخش‌های متنوع از پنج‌شنبه ۲٠ تا یک‌شنبه ۳٠ اردیبهشت ماه به مدّت ۱۱ شب در چایخانه حضرت رضا (ع) در پارک آیت الله مدنی کاشان اجرا می‌شود.

او گفت: این رویداد هر شب از ساعت ۲٠:۳٠ تا ۲۳ با برنامه‌های متنوعی از جمله جشن گُل محمّدی و گلاب، آیین گُل غلتان، جشن دُخــتـــیـــژن، جشن مــادران+۳، جشن دوقلو‌ها و چندقلو‌های کاشانی، جشن خـواهــــر بــــرادری، نمایش فیلم سینمایی و فیلم کوتاه و جشن اُردی‌بهشت کاشان برگزار می‌شود.

فرجی هدف از اجرای این جشنواره را ایجاد نشاط معنوی و امید آفرینی و در راستای شادیانه میلاد امام الرئوف و کریمه اهل بیت (ع) برشمرد و افزود: جشنواره چای گلاب و عطر حرم با همکاری کانون خدمت رضوی شعبه کاشان و با حضور خادمین افتخاری امام رضا (ع) اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد