Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 بر اساس تصمیم‌گیری جلسه اخیر شورای صنفی اکران اعلام شد که ۳ فیلم سینمایی «پیشی میشی» به کارگردانی حسین قناعت، «آنجا همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند و «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به کارگردانی آرش معیریان از روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه در سینماهای کشور اکران شوند تا در کنار دو فیلم «شنای پروانه» محمد کارت و «خوب، بد، جلف ۲؛ ارتش سری» پیمان قاسم‌خانی ترکیب فیلم‌های روی پرده سینماها را متنوع‌تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر - با افزایش شیوع ویروس کرونا و موج دوم ابتلای فراگیر به این بیماری، اما شرایط تغییر کرد و همزمان با طرح برخی تردیدها درباره احتمال تعطیلی مجدد مراکز هنری مثل سالن‌های سینمایی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پیشی میشی» به‌عنوان تنها فیلم کودک حاضر در ترکیب فیلم‌های جدید از اکران انصراف داد.

احمد احمدی در توضیح این تصمیم گفت: درخواست ما برای اکران « پیشی میشی » به قبل از موج تازه کرونا باز می‌گردد. ما بر اساس آنچه اعلام شده بود تصور می‌کردیم زیرساخت‌های لازم برای اکران آماده است، کرونا هم فروکش کرده بود و قرار بود همه سینماها باز شوند اما حالا با گسترش دوباره کرونا و تعطیلی دوباره سینماها به خصوص در شهرستان‌ها چاره‌ای جز انصراف از اکران نداریم.

سیروس الوند: هنوز تصمیم‌گیری نکرده‌ایم

سیروس الوند کارگردان فیلم سینمایی «آنجا همان ساعت» دیگر فیلم آماده اکران از تاریخ ۲۵ تیرماه هم درباره احتمال انصراف این فیلم از اکران عمومی گفت: قرار است امروز (چهارشنبه ۱۸ تیر) جلسه‌ای را با شرکای فیلم برگزار کنیم تا تصمیم نهایی برای اکران و یا عدم اکران این فیلم گرفته شود.

الوند در عین حال تأکید کرد: ما آمادگی کامل برای نمایش این فیلم را داریم و آنونس‌ها و پوسترهای تبلیغاتی فیلم را هم آماده کرده‌ایم اما با توجه به شرایط به‌وجود آمده باید در زمینه اکران تصمیم‌گیری کنیم.

آنجا همان ساعت

وی بیان کرد: فیلم سینمایی « آنجا همان ساعت » قرار بود بهمن ماه سال ۹۸ در سینماهای کشور اکران شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا اکران آن به تعویق افتاد. در حال حاضر هم تاکید می‌کنم که تصمیم نهایی برای انصراف از اکران این فیلم گرفته نشده است.

فرح‌بخش: نمی‌گذارم چراغ سینما خاموش شود

محمدحسین فرح‌بخش تهیه‌کننده فیلم سینمایی « زن‌ها فرشته‌اند ۲ » به کارگردانی آرش معیریان اما موضعی کاملاً متفاوت دارد. او درباره احتمال انصراف این فیلم از اکران به دلیل اوج‌گیری کرونا گفت: در شرایط فعلی سینما کم‌خطرترین محل برای تفریح است چرا که همه پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های سینمایی رعایت می‌شود.

زن‌ها فرشته‌اند ۲

فرح‌بخش ادامه داد: به همین دلیل بی‌شک «زن‌ها فرشته‌اند ۲» اکران خود را در روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه در سینماهای کشور آغاز خواهد کرد.

وی تأکید کرد: من خط شکن هستم و نمی‌گذارم چراغ سینما خاموش شود، اکران نشدن این فیلم تنها زمانی امکان پذیر است که دولت یا ستاد ملی کرونا سینماهای سراسر کشور را تعطیل کند.

سینماهای سراسر کشور از سوم اسفندماه سال گذشته و با فراگیری ویروس کرونا با تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعطیل شدند که این تعطیلی با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، تا چهار ماه ادامه پیدا کرد. دور تازه فعالیت سینماها مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اول تیرماه آغاز شده است. در مواجهه با موج دوم شیوع کرونا هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی مبنی‌بر تعطیلی سراسری سینماها اتخاذ نکرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پیمان قاسم خانی پیشی میشی سیروس الوند اکران آنجا همان ساعت زن ها فرشته اند ۲ ویروس کرونا سینماها سینماهای کشور سیروس الوند اکران فیلم ها زن ها فرشته اند ۲ آنجا همان ساعت فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد و این شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم را ثبت کرد. به این ترتیب قرار است فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد از دوم خرداد روی پرده سینماها اکران شود. طبق اعلام شورا، پخش این فیلم بر عهده تهیه‌کننده فیلم است.

همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» روی پرده می‌رود.

فیلم «عطرآلود» دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی در آن بازی کرده‌اند.

هادی مقدم‌دوست سال ۱۴۰۱ پس از هفت سال، سومین فیلم سینمایی خود را با نام «عطرآلود» و به قلم حسین حسنی ساخت که یک ملودرام عاشقانه با ترکیبی از رنج، ترس و وجدان است و در ادامه سینمای مقدم‌دوست، چالش‌های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام زندگی‌شان تصویر می‌کند.

در فیلم کمدی «تگزاس ۳» پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران فیلم جدید اطیابی معرفی شده‌اند.

کد خبر 849660 منبع: ایسنا برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی