Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از کریسمون، روز دوشنبه مقامات دانشگاه "هاروارد" اعلام کردند که تنها ۴۰ درصد از دانشجویان از جمله سال اولی‌ها و برخی سال‌ بالایی‌ها که مجوز دریافت کرده‌اند، اجازه ورود به دانشگاه در ترم پاییز را دارند و تمامی دوره‌های کارشناسی به صورت مجازی خواهد بود.

پس از اعلام این خبر که در راستای ادامه شیوع "کروناویروس" منتشر شد، شب گذشته "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در کاخ سفید گفت: دیدم که دانشگاه هاروارد اعلام کرد فصل پاییز و یا کل سال تحصیلی آتی را را تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم این مضحک است.

وی ادامه داد، من فکر می‌کنم این تصمیم آسان‌ترین کار است و آن‌ها(مسئولان دانشگاه‌ هاروارد) باید از خود شرمنده باشند.

گرچه که محوطه دانشگاه در اختیار تمامی دانشجویان قرار نخواهد گرفت، اما مدیران دانشگاه تاکید کردند که دانشگاه باز خواهد ماند.

در این سخنرانی ترامپ به بودجه ۴۰.۹ میلیارد دلاری دانشگاه هاروارد هم اشاره کرد.

این در حالی است که ترامپ در ماه آوریل هم گفته بود دانشگاه هاروارد نباید سهم خود از بسته حمایتی دولت که به دلیل بحران کروناویروس به دانشگاه‌ها اعطا می‌شود را دریافت کند چرا که این دانشگاه از منابع مالی وسیعی برخوردار است و می‌تواند به بودجه ۴۰ میلیارد دلاری خود تکیه کند.

ترامپ اظهار کرد: به نظر من بودجه آن‌ها بسیار زیاد است و مشکلی در این زمینه ندارند.

در این مراسم که با عنوان "گفت‌وگوی ملی برای بازگشایی ایمن مدارس" برگزار شد، دیگر مقامات آمریکایی از جمله "مایک پنس" معاون ترامپ و تعدادی پزشک، معلم و دانش‌آموز و والدین آن‌ها حضور داشتند.

تقریبا تمامی این افراد نسبت به بازگشایی مدارس در ترم آتی تمایل نشان دادند.

ترامپ در ادامه از نظرات اعضای این هیئت استفاده کرد و افزود: همانطور که امروز از جانب والدین و دانش‌آموزان مطرح شد، این امر برای دانش‌آموزان مهم است که در این سن، کنار هم در محوطه محیط آموزشی خود باشند. ما بسیار بسیار مصمم هستیم که مدارس ما در پاییز پیش‌رو بازگشایی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ بازگشايي مدارس دانشگاه هاروارد دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    انور سعیدی   در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقم بودجه تدوین‌شده شهرداری اشنویه برای سال جاری ۱۵٠ میلیارد تومان است.

وی افزود: برخلاف سال‌های قبل بیشترین سهم از بودجه سال جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

شهردار اشنویه گفت: بخش زیادی از درآمدهای شهرداری صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران بخش خدمات شده و ماهانه ۸۰۰ میلیون تومان به کارمندان شهرداری حقوق پرداخت می‌شود.

سعیدی ادامه داد: احداث میدان میوه و تره‌بار به صورت امانی (در صورت مشارکت نداشتن سرمایه‌گذار) آسفالت معابر و کوچه‌ها، ادامه طرح‌های عمرانی همچون پیاده‌روی سلامت قلاتوک، ادامه احداث دیوار ساحلی و فضای سبز ساحل رودخانه گلاز، پلاک‌زنی پیاده‌روها، ساماندهی پارک جنگلی قلاتوک، تکمیل سایت پسماند، انتقال ترمینال به جایگاه قبلی و ساماندهی آن پس از احداث میدان میوه و تره‌بار جدید در روستای علی‌آباد از مهم‌ترین اقدامات عمرانی آینده خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران